بارگیری...
کاربرد رایحه سازمانی در آژانس مسافرتی

کاربرد رایحه سازمانی در آژانس مسافرتی

اگر دقیقا با احساس رفتن به تعطیلات هم وارد یک آژانس مسافرتی دلخواه خود نشده اید، ممکن است به دلیل فقدان رایحه ای دلپذیر باشد.
مجلات و بروشورهای مسافرتی فقط تصاویر زیبا به شما نشان می دهند، اما اغلب اوقات شما رایحه تازه دریا و یا یک کوکتل نارگیل در ساحل گرمسیری را استشمام نمی کنید.  
شما می توانید با استفاده از رایحه های دلپذیر ما همچون "تعطیلات" و "خورشید ساموآ" تغییر را ایجاد کنید. رایحه میوه های گرمسیری حال و هوای تعطیلات را به آژانس شما وارد می کند. بنابراین چرا با استفاده از رایحه ها مشتریان خود را تحت تاثیر قرار نمی دهید؟

نظرات کاربران

نظر بدهید