اهمیتی ندارد کجا باشد- ادراک اول بسیار اهمیت دارد! به خصوص در فضاهای ورودی بانک ها و یا مکان های ارائه خدمات مالی، رایحه مطبوع و دلپذیر، حس خوب به مراجعه کننده القا می کند و اعتماد افراد به سازمان و خدمات شما را افزایش می دهد.
عطرها و رایحه ها تاثیر مستقیم روی احساسات و عواطف انسانی، فرایندهای شناختی و پاسخ های رفتاری دارند. آن ها در حافظه مشتریان برای مدت زمان طولانی باقی می مانند. بنابراین توصیه می کنیم رایحه ای ملایم و طبیعی برای اتاق های مشاوره خود انتخاب کنید.
مکان هایی در بانک ها که اغلب اتاق هایی بدون پنجره و دارای مبلمان و صندلی های کمتری هستند، مانند مکان هایی که دستگاه های خودپرداز و پرینتر در آن جا وجود دارند، اغلب اوقات هوای مطبوعی ندارند و کارکنان در کوتاه ترین زمان ممکن این مکان ها را ترک می کنند.
در صنعت بیمه هدف اصلی، ایجاد حس آرامش و اطمینان خاطر برای بیمه گذاران است. از این رو استفاده از رایحه های ترش و سرد می تواند به شکل موثری این حس ها را در مشتریان ایجاد کند.
رایحه های ما هوا را پاکسازی می کند و محیط کاری پویا با بویی دلپذیر ایجاد می کنند. فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.
نظر بدهید