بارگیری...
هدیه تبلیغاتی جادویی برند شما

هدیه تبلیغاتی جادویی برند شما

تاریخچه هدیه تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی برای جذب مخاطبان و برای وفادار کردن مشتریان از دیرباز مرسوم بوده است. اهدای هدیه که در گذشته با هدف و بی هدف انجام میگرفت امروزه بسیار مرسوم شده و هم از جانب مشتریان و هم صاحبان برند (به دلیل سودآوری چشمگیر آن) مورد استقبال قرار گرفته تا جایی که از انواع و اقسام کالاها در جهت هدیه/گیفت دادن، اشانتیون دادن، و جایزه دادن استفاده می شود.

این هدایا و اشانتیون ها در ابتدا محصولاتی با استفاده روزمره بودند کالاهایی همچون انواع سررسید، تقویم، خودکار، جاکلیدی و...، اما هرچه پیش تر میرویم تبدیل به کالاهای لوکسی می شوند که از طرفی بسیار جلب توجه می کنند و از طرف دیگر نشان دهنده طبقه و شان برند می باشند طوری که هر برندی قادر نیست از آن نوع هدایا ارائه کند.

اهمیت هدایای تبلیغاتی نوین

اما حال که در دوره ای هستیم که هدایای تبلیغاتی کلیشه ای و تکراری همانند سررسید، بگ، خودکار، جاکارتی و جاکلیدی و ... بهره وری سابق خود را از دست داده اند، ارائه هدیه ای نوین در قالب ادکلنی که نام و لوگوی برند شما روی آن قرار گرفته باشد، می تواند تاثیر فوق العاده ای در ذهن مشتریان بگذارد. تصویر برند و لوگوی شما روی سررسید یا خودکار نیاز روزمره افراد و از این بابت بسیار تاثیرگذار است اما متداول بودن آن باعث می شود مخاطب توجه آنچنانی به شعارهای شما روی این محصولات نداشته و صرفا از آنها استفاده نماید. حال تصور کنید برند شما روی محصولی مصرفی ولی جدید، کمیاب و لوکس حک شود، علاوه بر اینکه نگاه های زیادی را به خود جلب میکند باعث میشود کاملا در خاطر باقی بمانید و مخاطب را کنجکاو کنید. چاپ برند روی پرچم، خودکار، سررسید، بگ، ابزارهای دیجیتال، و انواع ست های هدیه برای برندسازی نیاز است ولی کافی نیست، در جهت برندسازی باید دست به کاری خلاقانه هم بزنید تا علاوه بر برانگیختن کنجکاوی مخاطبان، احساسات و عواطف او را نیز در برگیرد. پس چنانچه برند سازی را در ذهن میپرورانید به سراغ انواع هدایا و اشانتیون ها بروید و در صورتی که بودجه های تبلیغاتی شما اجازه چنین هزینه هایی را نمی دهد برنامه ای بچینید که به اندازه بودجه تان ابتکار داشته تا بهتر به هدفتان نایل شوید. تبلیغات تقریبا 60% فضای روزنامه، 52% صفحات مجله، 18% برنامه های رادیویی، و 17% برنامه های تلویزیونی را به خود اختصاص داده، پس در این زمینه که بشدت رقابتی است نوآوری و خلاقیت داشته باشید و از راههای متفاوتی برای تبلیغات حرفه ی خود استفاده کنید که همه حواس مخاطب از تبلیغات شما پر شود.

عطر و ادکلن تبلیغاتی و نکات مثبت آن

ترکیب عطر و ادکلن با تبلیغات ایده ی بسیار مدرنی است که علاوه بر جذاب بودن نتایج قابل ملاحظه ای نیز دارد. تبلیغات شما بجای لذت بخشی از جنبه کارایی قادر خواهد بود جنبه های دیگر افراد را نشانه گرفته و با ارایه ی عطر و ادکلن تبلیغاتی علاوه بر همان کارایی، برند شما را با رایحه خوشایندی همراه کند که حتی می تواند رایحه سازمانی و اختصاصی شما نیز باشد. چنانچه رایحه خود را هوشمندانه انتخاب کرده اید آسوده خاطر باشید که این رایحه به کمک توانایی که حس بویایی در بروز رسانی خاطرات دارد میتوانند یاد شما را تا مدت ها در ذهن مخاطبانتان زنده نگاه دارند. ناگفته نماند طراحی و انتخاب شیشه و جعبه برای عطر برند شما نیز جایگاه ویژه ای دارد بطوری که باعث می شود مخاطبتان پس از تمام شدن عطر شیشه آن را همچنان نگهداری کند ولو اینکه ناخودآگاه به سوی برند شما جذب شود. علاوه بر این عطر هدیه میتواند همچون کارت ویزیت نیز برای شما عمل کند، زیرا از فضای روی شیشه عطر میتوانید برای معرفی کسب و کارتان استفاده کنید، پس علاوه بر اینکه رایحه ی آشنای شرکت و سازمان خود را هدیه کردید، اطلاعات کلی و لوگوی خود را در اختیار مخاطب قرار دادید و او هر بار با استفاده از عطر تبلیغاتی شما را به خاطر می آورد و همینطور اطرافیان با دیدن آن شیشه عطر جادویی، ذهنیتی درباره برند شما می گیرند.

نظرات کاربران

نظر بدهید