بارگیری...
موارد غیرمعمول معطر

موارد غیرمعمول معطر

از لپ تاپ های معطر گرفته تا لوازم جانبی معطر

حس رایحه یک حس قدرتمند است. این ما را از غذاهای خوشمزه ، عضوی جذاب از جنس مخالف و حتی خطر آگاه می کند. رایحه می تواند خواسته های ما را برقی کنند.

این نوآوری های رایحه ، جنبه عجیب و غریب رایحه را به نمایش می گذارد. از USB و لپ تاپ های معطر گرفته تا عطری که به عنوان جواهرات استفاده می کنید ، این محصولات قدرت رایحه را به غیر معمول ترین روش ها نشان می دهند.

پیامدها - مصرف کنندگان همیشه به دنبال ارزش افزوده محصولات خود هستند و یکی از راه های تأمین این نیاز شرکت ها افزودن رایحه به محصولات خود است. گرچه ممکن است هیچ پیامد عملی نداشته باشد ، اما مصرف کنندگان هنوز هم به سمت این موارد جلب می کنند زیرا آنها راهی منحصر به فرد برای افزایش تجربه کلی مشتری ارائه می دهند.

  1. رایحه سازی

اخیراً در حالی که مشغول مطالعه مجله جدید دکوراسیون منزل / مد / زیبایی بودم ، عطر آتش بر من غلبه کرد. من روی کاناپه ام نشسته بودم و بیرون از آخرین طوفان حداقل 2 فوت برف مانده بود، بنابراین بعید می دانستم که کسی واقعاً بیرون چیزی تفت بدهد. همانطور که ادامه مطلب را می خوانم ، بوی آن بیشتر می شد تا اینکه بالاخره با یک آگهی تبلیغاتی کاملاً بهاری برای لاستیک کانادا مواجه شدم.

با پیروی از مسیر بسیاری از شرکتهای تولید عطر ، لاستیک کانادایی  نیز نوار معطر را با استفاده از قالب آشنای نوار لایه بردار کاغذی به سطح جدیدی رسانده است تا توجه خوانندگان را به خود جلب کند. در قسمت مخالف آگهی ، شش کوپن برای محصولات مختلف مربوط به باربکیو قرار داشت. بعد از آن زمان، دو آگهی تبلیغاتی پیدا کردم ، در یک مجله زنانه که بوی چمن تازه زده شده را ارائه می داد به همراه کوپن های پس انداز برای محصولات مراقبت از چمن. این یک روش عالی برای این شرکت تستوسترون محور برای رسیدن به بازار هدف زنان 35-45 ساله است. ممکن است برای خرید ماشین چمن زنی جدید به فروشگاه مراجعه نکنم ، اما مطمئناً این تبلیغ را به بسیاری از افراد گفته ام و برخی از آنها برای دیدن مدل های جدید ترغیب شده اند.

  1. دانلودهای معطر

تصور کنید وقتی مشتاق صحبت های خودمانی  با او هستید بتوانید عطر "او" را بارگیری کنید... یا هنگامی که درباره نوه جدیدتان صحبت می کنید بوی او را دانلود کنید.

کاربران تلفن همراه ژاپنی سرویسی را آزمایش می کنند که به کاربران تلفن همراه امکان دانلود رایحه را می دهد. از شرکت بزرگ ارتباطات تلفنی (NTT Communications Corp) رایحه ای بارگیری شده، از تلفن همراه شما به یک ایستگاه پایه ارسال می شود که رایحه را منتشر می کند.

به گفته NNT ، "بیست شرکت کننده که از " Mobile Fragrance Communications " استفاده می کنند می توانند فایلهایی از رایحه های خاص را همراه با موسیقی یا کلیپ های ویدیویی بارگیری کنند."

شما می توانید "لیست های پخش رایحه" آنها را با دیگران که مشترک این سرویس هستند ، به اشتراک بگذارید.

  1. رایحه درمانی کنسرو شده

Air Box قوطی رنگی حاوی هوای معطر است. این یک سوغات ژاپنی نیست ، و توسط Oikos Fragrances ، یک شرکت ایتالیایی متخصص در تولید سیستم های بویایی نوآورانه برای محیط تولید می شود.

آیا احساس بدخلقی می کنید؟ سپس قوطی هوای افوریا را باز کرده و نفس بکشید.

این شش نوع بر اساس رایحه های حاوی آنها نیستند ، بلکه بیشتر بر اساس واکنشی است که این عطر باید در شما ایجاد کند و توسعه آنها از برخی اصول محرک-پاسخ چند حسی رایحه شناسی پیروی می کند.

علاوه بر سرخوشی شما می توانید انرژی برای شارژ مجدد بدن و روحتان، شجاعت برای مواجهه با چالش های روزمره، خلاقیت برای مدیتیشن و طوفان مغزی، اشتیاق برای گرم کردن شب خود، و ... انتخاب کنید. کسب و کار ، که طبق توضیحات باید در رسیدن به سطح غلظت مطلوب مورد نیاز جلسات کاری کمک کننده باشد.

  1. هشدارهای رایحه درمانی

این "ساعت زنگ دار ِ صدای گربه که رایحه آزاد میکند" دقیقاً همان چیزی را نشان می دهد که از اسم آن مشخص است. اگر ساعت زنگ دار شما به سختی شما را صبح بیدار می کند ، شاید وقت آن رسیده است که چیز جدیدی را امتحان کنید. وقتی این ساعت زنگ دار فعال می شود ، نه تنها سر و صدا ایجاد می کند ، بلکه با هر رایحه ای که انتخاب می کنید به شما اسپری می کند. این «ساعت زنگ دار با صدای گربه که رایحه اسپری می کند» همچنین می تواند زمان را به چهارده زبان مختلف بیان کند.

  1. چراغهای معطر

کلاهک لامپ O! نه تنها به پاکمن شباهت دارد ، بلکه کلاهک لامپ معطر و سازگار با محیط زیست است که کمی چاشنی به نور روزمره منزل شما می بخشد.

این آباژورهای معطر سیلیکونی باعث تغییر رنگ لامپ احاطه شده می شود و در عین حال عطر و بویی تازه نیز فراهم می آورد. رنگ های مختلف کلاهک O! رایحه های مختلفی دارند. پرتقال عطر ماندارین ، سبز عطر لیموترش و بنفش رایحه شکوفه گیلاس دارد.

پیامدها - در فرهنگ تشنه-مصرف امروز ، مصرف کنندگان انتظارات بالاتری راجع به کارایی و عملکرد در محصولی که در آن تصمیم به سرمایه گذاری وقت و پول خود دارند ، دارند. مشاغلی که بتوانند طیف وسیعی از احساسات و حواس را از طریق یک محصول برانگیزند ، افزایش تقاضای مصرف کنندگان در صنعت امروز را به خود جلب می کنند.

  1. مداد معطر

Smencils یک مجموعه مداد معطر ، یک اختراع جدید جالب است که به کاغذ خوش شانس شما حس خوبی می بخشد.

بوی Smencils تضمین شده است که دو سال دوام خواهد داشت، که طی این زمان احتمالاً تا حالا آنها را تمام کرده اید یا به دلیل بوی خوش آنها را خوده اید.

Smencils در رایحه های لذت بخشی مانند گیلاس ، شکلات ، آدامس بادکنکی ، انفجار گرمسیری و حتی مشروب شیرین معطر با ریشه گیاه وجود دارد.

پیامدها - طرح های محصول که ترکیبی است ، نه تنها جمعیت شناختی مصرف کننده محصول را افزایش می دهد، بلکه به شما کمک می کند تا محصول پیشرفته به نظر برسد. با داشتن ویژگی های اضافی ، محصولات می توانند چند منظوره شوند و اطمینان حاصل کنند که از سایر رقبا برتری دارند.

  1. هشدارهای معطر آتش برای ناشنوایان

برنامه هشدار ساکت آتش Wasabi برای سخت شنوایان در ژاپن در حال اجرا است. Wasabi به این صورت است که خمیر سبز تندی که در بشقاب سوشی خود پیدا می کنید ، اگر مراقب آن نباشید ، می تواند زبان ، کام و هر چیز دیگری را در دهان شما بسوزاند. Wasabi همچنین بوی بسیار شدیدی دارد و این همان ویژگی است که محققان در ژاپن از آن بهره می برند.

به گفته InventorSpot: "نمونه های اولیه هشدار خاموش دود که عصاره کنسرو شده Wasabi  را به داخل اتاق اسپری کرد، موفق شد 13 نفر از 14 آزمودنی را در عرض 2 دقیقه بیدار کند." "فردی که واقعاً ناشنوا است فقط 10 ثانیه پس از سمپاشی جوهر Wasabi از خواب بیدار شد."

  1. فیلم هایScratch & Sniff (فیلم هایی که اگرتصویر بخراشید میتوانید رایحه آن را حس کنید)

موارد Scratch & Sniff یک مفهوم بسیار قدیمی است. با این حال ، چیزی که من در مورد این مثال خاص دوست دارم این است که شرکت Bompas & Parr با چه شکلی موفق به کشیدن آن شده است.

کتاب کلاسیک پیتر گریناوی "آشپز ، دزد ، همسر مرد و عاشق زن" به عنوان اولین Scratch 'n' Sniff Cinema در انگلستان انتخاب شد. با اشاره به محتوای نمایش فیلم ، این فیلم در روز ولنتاین راه اندازی شد.

رایحه هایی که باید تجربه شوند برای ثبت لحظات اصلی فیلم انتخاب شده اند. رایحه های گرفته شده شامل گوشت پوسیده و کتاب های گرد و غبار بود. به تماشاگران سینما کارت Scratch & Sniff داده شد تا در لحظات مناسب رایحه ها را آزاد کند.

  1. آروماتراپی خودرو

تعدادی از مطالعات وجود دارد که نشان می دهد رایحه درمانی بر فعالیت ذهنی انسان تأثیر می گذارد و سیستم تهویه مطبوع "Forest AC" نیسان قصد دارد از این علم برای افزایش راحتی رانندگان استفاده کند.

سیستم "Forest AC" نیسان به طور خودکار دما ، تهویه ، رطوبت و عطر داخل ماشین را کنترل می کند تا با محیط آرامش بخش جنگل مطابقت داشته باشد. طبق اعلامیه مطبوعاتی نیسان ، آنها این فناوری را در کنار دانشگاه علوم توکیو توسعه داده اند و این فناوری در اواخر سال مالی در نیسان فوگا آغاز خواهد شد.

  1. USBهای معطر

آیا فضای کار شما به کمی طراوت نیاز دارد؟ بهتر از بوی استارباکس یا بویعرق همکار اتاق شما این کلیدهای معطر USB هستند.

درایوهای فلش در عطر تمشک های رو به آفتاب، پینیا کولادا، میموزا و وانیل گرم در دسترس هستند. برای جذابیت بصری ، هر USB دارای رنگی روشن است که توسط 8 LED تقویت شده است.

آنها دارای 1 گیگابایت ، 2 گیگابایت ، 4 گیگابایت و 8 گیگابایت هستند.

پیامدها - با ادامه تأثیرات فناوری و عصر دیجیتال ، تمایل مصرف کنندگان به محصولات تکنولوژیکی که قابل تنظیم یا منحصر به فرد هستند نیز ادامه دارد. شرکت ها یا مارک هایی که می توانند اقلامی را ایجاد کنند که گزینه ها یا لوازم ابتکاری اختراعی را برای کالاهای با تکنولوژی بالا در اختیار مشتریان قرار دهند ، می توانند از بازار گسترده ای از مشتریانی که می خواهند چرخش شخصی کالاهای خود را ایجاد کنند ، بهره مند شوند.

  1. نامه های پستی معطر

صنعت نامه رسانی به طرز چشمگیری رنج می برد ، روندی که نزدیک به فصل تعطیلات شهرت بیشتری پیدا می کند. هر روز تعداد بیشتری از مردم برای ارسال کارتهای کریسمس خود به اینترنت می روند و بازاریابان وب را بیشتر از تبلیغات چاپی ترجیح می دهند.

در تلاش برای جلب مجدد تجدید نظر، رویال میل در حال تلاش برای دستیابی به ابعادی به پست سنتی است. سرویس پستی انگلستان نامه رسانان را تشویق می کند تا نامه های کاغذی خود را با رایحه ها ، طعم ها ، اصوات و بافت ها تکمیل کنند.

اگر آگهی های پستی دارای زنجیرهای تبلیغاتی آشنا در کارتهایی باشد که هنگام باز شدن صدا پخش می کنند ، می تواند مرتب سازی نامه را به سطح کاملاً جدیدی از سرگرمی برساند. چرا باید رایحه ها فقط به عطر محدود شوند؟ در مورد تبلیغات کافی شاپ محلی با تکه های شیرین کریسمس مانند نان شیرینی زنجفیلی و تخم مرغ چه می گویید؟ حتی بهتر: یک نمونه غذا یا نوشیدنی رایگان. تصور کنید کوکاکولا عطر و طعم جدیدی دارد و شما نمونه کوچکی از بسته های نمونه شامپو را از طریق پست دریافت می کنید.

سیمون هاروپ از Brand Sense ، آژانس آکسفورد که در حال کار بر روی یک برنامه با Royal Mail است ، گفت: "این امر نامه مستقیم را از یک رسانه دو بعدی می گیرد و آن را به یک رسانه سه ، چهار یا پنج بعدی تبدیل می کند."

  1. تبلیغات رایحه هتل قسمت دوم

ما دوست داریم از محیط هایی که در آن زندگی می کنیم ، از خانه ها ، از دفاتر کار خود عطر و بوی خوبی بگیریم. بازار عطرهای خانگی در سالهای گذشته رشد فوق العاده ای داشته است. بازاریابان همچنین به طور فزاینده ای به مسائل بویایی علاقه مند می شوند و مرزهای جدید بازاریابی بویایی توسط بازاریابان و تبلیغ کنندگان در حال بررسی است.

بنابراین وقت آن رسیده است که مدیران هتل، مهمانان خود را با یکی دیگر از احساسات خود درگیر کنید، و با سفارشی سازی رایحه در هر محیط مختلف هتل ، اقامت آنها را واقعاً بی نظیر کنید. حتی می توانید برای لحظه های مختلف اقامت مهمانان خود به تهیه رایحه های مختلف فکر کنید و کیفیت تجربه آنها با شما را افزایش دهید.

Oikos Frangrances سیستم خوشبوسازی هتل را توسعه داده است، ترکیبی از محصولات و خدمات که امکان مدیریت هوای داخل هتل ، محو کردن بوی قبلی و انتخاب رایحه مورد استفاده را فراهم می کند.

  1. عطرهای جواهراتی

عطرها به ما شخصیتی می دهند و حضور ما را به شکلی نشان می دهند که دوست داریم دنیا ما را ببیند. از رایحه های وانیل گرفته تا رایحه های جذاب یا تازه تر، دنیای عطرها وجود ما را کامل می کنند.

برخی از افراد جالب ترین و زیباترین بطری های عطر را جمع می کنند. برخی از آنها غیرمعمول هستند و برخی از آنها با ظاهر و شکل جذاب بطری ما را هیجان زده می کنند.

برای موارد کلکسیونی جدی تر، Estee Lauder برخی از جالب ترین بطری های عطر را با قیمت بسیار بالایی روانه بازار کرد. از شکل لاک پشت گرفته تا شکل قایق ، بطری عطرها توسط بلورها ، طلا و حتی الماس لمس می شوند.

  1. ادکلن سوشی

اگر بوی رستوران های ژاپنی را دوست دارید ، پس از اینکه بدانید هر کجا بروید می توانید رایحه های برنج سفید ، جلبک دریایی و ماهی را تجربه کنید ، بسیار هیجان زده خواهید شد. Demeter یک ادکلن سوشی تولید کرد که خواهد فرد را به مکان یا زمان خاصی منتقل می کند.

اگر بوی سوشی شما را به یک شام شگفت انگیز با شخصی خاص ، مملو از خاطرات و احساسات دلپذیر بازگرداند ، این اسپری به شما کمک می کند لحظه ای را دوباره تجربه کنید.

پیامدها - بوی سوشی دقیقاً همانطور که انتظار می رود ، مانند برنج سفید چسبناک و جلبک دریایی با زنجبیل است. بوی قابل توجه بوی ماهی نیست ، زیرا این امر ممکن است مشتریان را از ایده دور کند.

  1. عطر گل USB

رایانه بازها در همه جا از USBهای معطر، که مطمئناً اولین لوازم جانبی پاپوری با USB است ، خوشحال می شوند.

این دستگاه یک کلیپ موبایل است که می توانید در هنگام سفر همراه لپ تاپ خود به همراه داشته باشید. مدل Deluxe از انتشار پیشرفته اولتراسونیک و یک کارتریج با قابلیت تغییر رایحه استفاده می کند. و تا بیشتر از یک ماه استفاده کار می کند.

همچنین مدل سطح پایین تر پلاستیکی و ارزان قیمتی در دو رنگ وجود دارد که همچنان گزینه شرکتی برای تبلیغات و تبلیغات است.

  1. پازل های معطر

Lupu ، یک شرکت پازل سازی دانمارکی ، مجموعه ای از معماهای معطر "Duft" را توسعه داده است. پازل هایی که تولید شده است بوی تصاویر مربوط به آنها را منتشر می کند. رایحه های برجسته عبارتند از نارگیل ، شکلات ، گل رز ، پرتقال ، اسطوخودوس ، قهوه و "سلامتی".

یک کارمند لوپو در نمایشگاه اسباب بازی نیویورک اشاره کرد که رایحه ها پس از باز شدن ظروف حدود یک سال دوام می آورند.

  1. بوی فراگیر

اگرچه شباهت زیادی به بلندگوهای صوتی دارند ، اما هدف آنها کاملاً متفاوت است. در واقع ، آنها بویایی یا به طور معمول ، تلگرافهای "بو" هستند. نبوغ پشت آخرین تجربه های مجازی پیشرفته ، دیوید سوینی ، "بویایی" را به اوج های جدید می رساند. به خوبی دریافت شده است که بویایی یکی از قوی ترین حواس است و می تواند خاطرات بسیار قوی را برانگیزد و حتی طرز فکر ما را تغییر دهد.

در این طراحی پخش کننده، یک ترکیب منحصر به فرد از یک رایحه را به یک رویداد خاص مرتبط می کند. این عطرها در طول روز تحریک می شوند. ترکیبی از 16 روغن مختلف معطر از طریق پمپ پیزوالکتریک عبور می کنند و سپس از طریق فن پخش می شوند. این باعث ایجاد "منظره بو" می شود.

این نوآوری در حال ورود به مرز نهایی معادله مجازی کل است.

  1. ساعتهای معطر

هیون چوی طراح تعجب کرد که چگونه گفتن زمان با استفاده از حواس غیر از بینایی و صدا ممکن است بر تجربه ما از زمان تأثیر بگذارد. او برای كاوش در این ایده ، به فرآیند گرفتن و آزاد كردن بوها با استفاده از كپسول های كوچك دست یافت.

می توان انتشار بوها را برای ارتباط با وقایع تنظیم کرد. ممکن است فرد با بوی بیکن و تخم مرغ از خواب بیدار شود یا با رایحه گل یاس بخوابد. این روش به جای استفاده از اعداد و قسمت تحلیلی مغز ، برای ایجاد یک تجربه کاملاً حسی طراحی شده است.

  1. بوی خوش هنگام حرکت

من ایده آویختن عطر مورد علاقه خود به دور گردنم را به عنوان یک گردنبند شیک دوست دارم ، البته به شرطی که عطر روی لباس من نریزد. همچنین ، ترجیح می دهم که گردنبند شیک به نظر برسد و مانند یک شیشه ارزان و چسبناک نباشد. من ظاهر قدیمی ظروف کوچک را خیلی دوست دارم و در اکثر موارد، ایده بطری های کوچک عطر را که به عنوان یک لوازم جانبی زیبا عمل می کنند ، دوست دارم.

  1. فیلم های معطر

در حالی که تماشای تلویزیون به صورت سه بعدی هنوز یک ابتکار باورنکردنی تلقی می شود ، Smellit با ترکیب حس بویایی تلویزیون را به سطح بالاتری می برد. Smellit از 118 کارتریج رایحه متصل به تلویزیون استفاده می کند که عطر و بوی هرکدام از آنها متفاوت است. DVD یا Blue Ray برای علامت گذاری تلویزیون Smellit طراحی شده است تا کارتریج های جدید با فواصل 10-20 ثانیه فعال شوند.

مفهوم Smellit توسط شرکت پرتغالی ، Nuno Teixeira ابداع شد. Scentvertising این روزها یک موضوع مهم بازاریابی است و بسیاری از شرکت ها در ایجاد رایحه های خود سرمایه گذاری می کنند ، بنابراین تلویزیون Smellit می تواند آغاز یک چیز بزرگ باشد.

  1. رنگ های دیواری آروماتراپی

آخرین سلامتی درمانی ارائه شده در واقع برای دیوارهای شما است. رایحه درمانی دیوار ، دیوارهای شما را از داخل تمیز کرده و انرژی آنها را تصفیه می کند.

این نوآوری جدید از شرکتی به نام Aura Soma از انگلستان بیرون آمده است. آنها برای داشتن یک تجربه کاملاً شفابخش و ارگانیک ، به ایده های هوشمندانه خود می بالند. پام کارتورز ، خالق این محصول جذاب ، توصیف می کند: "از افزودنیهای رنگ آئورا-سوما می توان برای افزودن انرژی رنگی به یک دیوار ، یک قطعه مبلمان ، یک نقاشی یا نقاشی دیواری ، یک تصویر - در واقع به هر سطحی که می توان رنگ آمیزی کرد، استفاده کرد".

"افزودنی های رنگ از طریق محصور سازی جوهره ی انرژی های Aura-Soma Pomander و Quintessence تولید شده اند. سپس این مواد در یک حامل مناسب برای افزودن به رنگ مورد نظر شما معلق می شوند.

"در هر افزودنی همچنین یک ماده پاک کننده وجود دارد تا انرژی قدیمی یا منفی محتوای گذشته را از دیواره های شما پاک کند."

رنگها سرزنده بوده  و شاید برای خجالتی ها نیستند اما چرا با رنگهای شفابخش بر خجالتی بودن خود غلبه نمی کنید؟

  1. رایحه تلفن

تلفن های همراه بیشتر و بیشتر تعاملی می شوند. مخترعین انستیتوی فناوری توکیو در آستانه ایجاد اولین رایحه تلفن همراه هستند ، گجتی که می تواند رایحه ای را تصرف کرده و بعداً دوباره پخش کند. هر میکروچیپ دارای یک سنسور شیمیایی است که می تواند آثار مختلف بو را تشخیص دهد. مهندسان قبلاً سیستمی ساخته اند که می تواند سیب ، پرتقال ، خربزه و موز را ضبط کند و ادعا می کند که این حسگرها می توانند هزاران ترکیب داشته باشند. بنابراین چه کسی از این فناوری استفاده می کند؟ "سرآشپزهای آماتور که مایل به بازسازی کامل یک وعده غذایی رستوران هستند که از آن لذت برده اند می توانند از این دستگاه برای ثبت عطر و بوی آن استفاده کنند. و همچنین ممکن است موارد جدی تری وجود داشته باشد. پزشکان، کیلومترها دورتر از یک حادثه، می توان رایحه اطراف زخم را برای ارزیابی عفونت منتقل کرد. "

  1. رایحه هایی که باعث می شوند بیشتر خرید کنید

محققان به ما می گویند که حس بویایی ما می تواند بر روحیه ما تأثیر بگذارد. ظاهراً بوی مناسب در زمان مناسب می تواند حال و هوای خرید را برای ما به وجود آورد. یک شرکت ، Scentair ، در فروش "رایحه" به مشاغل تخصص دارد. شرکت هایی مانند Bloomingdale's ، Lexus یا Giant Eagle رایحه ها را در سایت های خرید یا از طریق سیستم های HVAC خود توزیع می کنند. در اینجا برخی از رایحه های موجود وجود دارد: غبار اقیانوس ، چای سبز و لیموترش ، نان های دارچین ، پیتزا و سرگین دایناسور.

  1. گوشواره های معطر

این گوشواره های پرطراوت فقط مانند گل به نظر نمی رسند ، بلکه با رایحه ای زیبا نیز بسته بندی شده اند! در واقع ، شما می توانید بوی هر شکوفه را به صورت دلخواه تنظیم کنید! شکوفه های های یکبار مصرف به گونه ای طراحی شده اند که به عنوان پدهای معطر برای حمل عطر مورد علاقه شما عمل می کنند. در حالی که تعریق و تولید روغن طبیعی باعث می شود رایحه های شما پس از چند ساعت کم رنگ شود ، پدهای رایحه همچنان باعث می شوند که رایحه های فریبنده همچنان از شما بیرون بیایند. هر بسته 15 دلاری همراه با یک مجموعه گوشواره نقره ای به همراه 30 گل کاغذی رنگی در مجموعه ای از رنگ های چشم نواز است!

  1. جوهر معطر

Montblanc جوهر ویژه ای را برای کسانی که می خواهند کمی از حس و حال خود را به نامه عاشقانه خود اضافه کنند ، جوهر نامه خوشبو Montblanc منتشر کرده است. Montblanc هم به خاطر عطرها و هم قلم های نفیس و سایر لوازم نوشتاری مشهور است. جوهر معطر Love Letter قرمز و سرخ است و با گلهای رز معطر می شود و آن را به جوهر مناسبی برای نوشتن نامه های عاشقانه یا کارت های عاشقانه تبدیل می کند. این جوهر هم به صورت مرکبدان و هم در کارتریج های سازگار فقط با خودکارهای Montblanc در دسترس است.

  1. دمپایی آروماتراپی با قابلیت استفاده در مایکروویو

آیا خسته شدید، پاهاتون فرسوده ست؟ بعد از کمی خیساندن پاها ، چرا از این دمپایی های بسیار راحت و آرامش بخش استفاده نمی کنید؟ وقتی که آماده باشید تا از یک روز طولانی و سخت در کار (یا یک تمرین خسته کننده) راحت شوید دمپایی های گرم Foot Cozy عالی هستند. فقط کمی این دمپایی ها را درون مایکروویو قرار دهید سپس می توانید احساس گرما و راحتی داشته باشید. رایحه های شیرین دارچین ، گل میخک و اکالیپتوس باعث آرامش شما می شود انگار که قبلاً هرگز آرام نشده اید. این دمپایی های گرم و نرم حتی قابل شستشو در ماشین هستند پس نگران نباشید.

  1. بو و بینایی در سینماهای ژاپن

اکنون فیلم ها درمانی برای چشم ، گوش و بینی خواهند بود. نمایش آخرین فیلم ژاپنی کالین فارل ، با عنوان دنیای جدید ، با پر کردن رایحه های متنوع ، فیلم را ارتقا می بخشد. بوها از دستگاه های واقع در پشت سالن پخش می شود. به عنوان مثال ، بوی گل ها صحنه های عاشقانه را همراهی می کنند.

این تنها آغاز است. سایر سینماها به زودی می توانند برنامه هایی را برای کنترل رایحه سایر فیلم ها بارگیری کنند.

شرکت تولید کننده دستگاه های تئاتری سال گذشته در واقع نسخه خانگی خود را راه اندازی کرد. با هزینه تقریبی 900 دلار آمریکا ، این ماشین رایحه درمانی برای کار یا آرامش فراهم می کند. برای تولید رایحه ها باید دستگاه را با مایعات مختلف پر کرد.

یک نسخه کروی از ماشین نیز به صورت کره زمین وجود دارد که برای نشستن کنار کامپیوتر و پاسخگویی به تغییرات خلقی هنگام کار فرد طراحی شده است. این می تواند برای هوشیاری فرد در هنگام کار در اواخر شب یا تقویت آرامش قبل از خواب استفاده شود.

  1. رایحه درمانی مداد معطر سربی

پنتل ، پیشرو در تولید لوازم التحریر و نوشتن در ژاپن ، اولین سرب مداد معطر را با نام Ain Supplio منتشر کرد. این شرکت، فناوری نانو و دانش رایحه درمانی را برای تولید نوع جدیدی از سرب مداد معطر با ماندگاری بالا ترکیب کرده است که می تواند ظرفیت ذهنی را افزایش دهد. این سرب مداد در سه طعم موجود است گلاب ، چای سبز و رزماری.

پیامدها - Ain Supplio نانوکپسول (حباب های ریز هوا) را به سرب تزریق می کند. این اندازه مینیاتوری نانوکپسول ها در واقع قدرت اضافی را برای آن فراهم می کنند ، به این معنی که بوی آن بسیار طولانی تر می شود. به بیان دقیق تر: سه سال در صورت باز نشدن ، دو سال در کیف پلاستیکی و حدود سه ماه در فضای باز.

  1. کت و شلوارهای معطر

به دلایلی مردان علاقه غیر عقلانی و خاصی به بیکن دارند ، همانطور که توسط محصولات عجیب و غریبی مانند این لباس های چاپ بیکن برجسته شده است. مگر اینکه مقلدی بی چون و چرا باشید در غیر این صورت فقط در مراسم لباس محلی کسی می تواند این لباس را بپوشد ، به خصوص که در واقع مانند گوشت خوک پخته شده معطر است.

فکر نمی کنم زنان زیادی در روز عروسی خود حاضر باشند به مردی با چنین لباسی پاسخ مثبت بدهند. اما با توجه به اینکه کت و شلوار فقط 100 دلار است ، می تواند جایگزینی برای بودجه فوق العاده باشد. در این زمان، میتوان لباس رسمی را رد کرده و بجای آن مراسم باغ گاه به گاه را برگزار کرد.

  1. لاک ناخن معطر

برای مدت زمان محدودی ، Revlon بوی تند معمول لاک ناخن را می گیرد و جایگزین آن را با بوی میوه قرار می دهد. با رنگ هایی که با هر رایحه ای مطابقت دارد ، خط تولید Revlon با تیراژ محدود مطمئن است دوستداران لاک ناخن را که علاقه چندانی به رایحه عادی ندارند راضی خواهد کرد.

  1. USB رایحه درمانی

رایحه درمانی از طریق USB ؟ بله! ما فکر می کردیم که تقریباً هر نسخه از ابزارهای USB را دیده ایم اما واقعیت این است که احتمالاً شگفت زده خواهیم شد. آخرین نوآوری ، این توزیع کننده رایحه است که به درگاه USB شما متصل می شود.

پیامدها - به نظر می رسد در جامعه امروز تقریباً همه افراد همیشه یک لپ تاپ با خود دارند و این امر نیاز به درایوهای فلش را ایجاد می کند. درایوهای فلش محبوبیت بیشتری پیدا کرده و در سبک ها و اندازه های گوناگونی عرضه می شوند. توسعه حتی دستگاه های آروماتراپی نشان می دهد که مصرف کنندگان اقلام منحصر به فرد بیشتری می خواهند که بتوانند به راحتی به لپ تاپ و کامپیوتر خود متصل شوند تا اطلاعات و داده ها را بازیابی کنند.

  1. دستمال توالت معطر

اگر قرار است در ماه دسامبر خانه خود را به پناهگاهی برای جشن تبدیل کنید ، ممکن است مثل آلمان ها همه کار انجام دهید و مقداری از این دستمال توالت کریسمس تهیه کنید. دستمال هایی که نه تنها با کلاه گوزن شمالی ، ستاره مقدس و تبریک "کریسمس مبارک" چاپ می شود ، بلکه بوی کلوچه های سنتی تعطیلات آلمان نیز می دهد.

و هیچ حرفی در مورد اینکه آیا بوی کالاهای شیرینی پخته برای خنثی کردن بوی حمام کافی است یا خیر وجود ندارد.

  1. درایوهای USB معطر

طرفداران عطر "Le Male" از برند ژآن پل گوتیه اکنون دارای یک کلید USB هستند که هنگام کار عطر را به آرامی منتشر می کند. این کمی شبیه یک خوشبو کننده کاملاً پیشرفته است ، اما با عطر و بویی بی نهایت دلپذیر. USB های Jean Paul Gaultier Aroma با خرید هر بطری 75 میلی لیتری یا 125 میلی لیتری از عطر "Le Male" در فروشگاه های منتخب Boots یا Boots.com برای ماه آینده آن رایگان است.

پیامدها - مصرف کنندگان در عصر مدرن به دنبال محصولاتی هستند که همزمان بیش از یک عملکرد را انجام دهند. محصولاتی که توانایی چند وظیفه ای دارند ، مورد توجه مشتریانی قرار می گیرند که سبک زندگی سریع دارند. به منظور ایجاد علاقه بیشتر به برند خود ، یک شرکت می تواند هنگام ایجاد اقلام خود بر روی این عنصر کارایی تمرکز کند.

  1. حباب ساز

یکی از عجیب ترین اسباب بازی های حیوانات اهلی موجود در بازار جدید Gazillion Fetch a Bubble Machine توسط Gazillion است. این وسیله مملو از محلول حباب معطر، حیوان خانگی شما را از طریق ساختن حباب برای تعقیب او سرگرم می کند.

این اسباب بازی با باتری کار می کند و ادعا می کند که یک منبع ایمن و غیر سمی برای ورزش و سرگرمی برای حیوان شما است. از حباب ها می توانید داخل و خارج محیط استفاده کنید.

پیامدها - پس از نمایش های تلویزیونی متعددی که سگ عشق را به حباب نشان می دهد ، دستگاه Gazillion Fetch a Bubble Machine به تولید رسید. نه تنها حیوان شما سرگرم خواهد شد بلکه شما نیز سرگرم خواهید شد! تماشای سرو صدای یک حیوان در حالی که به حباب ها نگاه می کنید ، ارزشی ندارد!

  1. لپ تاپ های معطر

ایسوس F6 نه تنها با طراحی موتیف خود زیبا به نظر می رسد ، بلکه بوی خوبی نیز دارد. این لپ تاپ نه تنها به عنوان لوازم جانبی مد ، بلکه با یک اسکنر اثر انگشت برای امنیت بیشتر همراه است.

درست است ، اکنون که لپ تاپ خود را دور خود نگه می دارید ، می توانید با عطر و بویی لطیف از شکوفه تازه، شبنم صبگاهی، یا آبهای اقیانوسی حواس خود را آرام کنید. البته رایحه های مردانه تر احتمالاً مشک مشکی هستند، زیرا تجلی "قدرت ، جسارت و انرژی" هستند.

این لپ تاپ بدون شک در بین جمعیت لوازم جانبی مطابق محبوب خواهد بود. و تا به حال احتمالاً هرگز تصور داشتن رایحه ای رایگان را نداشته اند.

حالا من مانده ام که آیا می توانید آن را خاموش کنید؟ چقدر قوی است؟ منظورم این است که ، آیا می توانید تصور کنید صدها دلار برای لپ تاپی هزینه کنید تا فقط متوجه شوید که بعد از چند روز که داغ شد، بوی تازه شکوفه بشدت تهوع آور بود؟

  1. رایحه سازی

با تبلیغات آشنا هستی؟ افراد در Arcade Marketing تبلیغات را به سطح جدیدی منتقل کردند. آنها با استفاده از فناوری جدیدی به نام "Magniscent" پناهگاه های معطر اتوبوس ساختند. "چه چیزی برای کوکی های شکلات بهتر از یک لیوان بزرگ شیر سرد است؟" ایده این بود که با استفاده از رایحه ای که از نوارهای چسب مخصوصی پخش می شود که رایحه کوکی های تکه شکلات دارند ، توجه مردم را جلب کنند. پناهگاه های اتوبوس با بوی عالی روند جدید است! تسکین آن بوی بد بدن از شخصی که در کنار شماست منتظر اتوبوستان است!

  1. دستمال کلینکس معطر منتول با جعبه های سفارشی

در نمایشگاه Charmin  دو غرفه از دستمال های رایگان "پاف" وجود دارد. که قبل از بیرون آمدن از نمایشگاه در زمستان سرد نیویورک، مشتریان هنگام استنشاق دستمال های رایحه منتول تعجب می کنند. نعناع خنک کننده راهی کاملاً تازه کننده برای ورود مجدد هوای سرد است.

این دستمال ها می توانند بیش از حد نیرو بدهند. برای برخی حتی ممکن است عطسه ایجاد کند. با این حال ، آنها به طور موثر مجاری بینی را پاک می کنند. همچنین ثابت شده است که آنها باکتری ها را از بین می برند.

یکی دیگر از روشهای جالب بازاریابی "پاف" ، امکان شخصی سازی جعبه ها در سایت است. از بین عمودی یا افقی آرم دلخواه را انتخاب کنید. "پاف" به شما امکان می دهد یک برچسب را با گرافیک از پیش انتخاب شده که چاپ می کنید تزئین کنید ، اما هنوز ایده ای شسته و رفته است.

نه ، به اندازه کلینکس جالب نیست که به شما اجازه دهد عکس خود را چاپ کنید.

  1. تلفن های بو

همه تلفن همراهی می خواهند که چشم نواز باشد ، اما خوشبو چطور؟ سونی حس بویایی شدید شما را فراموش نکرده و بنابراین "تلفن بو" را معرفی کرده است. DoCoMo SO703i همراه با یک ورق عطر برای درمان بویایی شما است.

پیامدها - با داشتن 11 رایحه مختلف از جمله پای سیب ، مطمئناً رایحه ای پیدا خواهید کرد که حس بویایی شما را راضی کند. رایحه ها از نوارهای قابل تعویض که نزدیک لولا متصل شده اند آزاد می شوند. هر نوار تضمین شده تا سه ماه دوام خواهد داشت ، اما به نظر می رسد که مدت زمان کمی بیشتر ادامه دارد. اگر از بوییدن همان رایحه خسته شده اید ، کافی است نوار را به رایحه مورد علاقه بعدی خود تغییر دهید.

  1. زمین های بازی معطر

آخر هفته گذشته ارنستو نتو نمایشگاهی از کارهای هنری خود را که به طرز دیوانه واری در آن حضور داشت در Armory در Midtown نیویورک برگزار کرد. این هنرمند برزیلی با زمین بازی تخیلی خود که شامل غارها ، چادرها ، تونل ها و نایلون ها و همچنین ادویه های معطر میشود، کودکان و والدین را به طور یکسان خیره می کند.

ارنستو نتو با قرار دادن تمام حواس در نمایشگاه چشم نواز ، تخیل بچه ها (و بزرگسالان) را جرقه می زند.

پیامدها - رکود اقتصادی باعث شد که مصرف کنندگان احساس خشم و نگرانی در مورد اقتصاد کنند. در پاسخ ، هنرمندان باهوش تصاویری ایجاد کردند که حواس بازدیدکنندگان را به روشهای جدید و غیرمعمول درگیر می کرد. موفق ترین این تصاویر باعث دلتنگی و نوستالژیک معصومیت و شگفتی دوران کودکی شد ، و طرفداران هنر را به گردشگرانی تبدیل کرد که سرزمین جدیدی را تجربه می کنند.

  1. رایحه درمانی با کنترل زمان

با گل رز بیدار شوید! یا یاسمن. یا وانیل. خب با هر رایحه ای که ترجیح می دهید. 'Aroma Waker' یک پخش کننده عطر را در یک ساعت زنگ دار قرار می دهد به طوری که پخش کننده به طور خودکار مطابق تنظیمات شما اجرا می شود. می توانید آن را درست قبل از بیدار شدن ، درست قبل از خواب ، دقیقاً هنگامی که از محل کار به خانه برمی گردید یا در دفتر استفاده کنید. این عطر و طعم، رایحه درمانی سرگرم کننده و دلپذیری را به زندگی پرتحرک شما اضافه می کند و به شما کمک می کند روز خود را با یادداشتی خوب شروع یا به پایان برسانید.

Aroma Waker دارای دو مخزن حرارتی است که روغن را در زمان منتخب شما بخار می کند. در صورت تمایل می توانید رایحه های مختلفی را برای زمان های مختلف انتخاب کنید، بنابراین می توانید روز خود را با لیمو تازه شروع کرده و مثلاً با اسطوخودوس پایان دهید. این مجموعه چوبی دارای یک ساعت آنالوگ زیبا در جلو است ، در حالی که شما عطر را می گذارید و آن را از طریق یک رابط دیجیتال در عقب تنظیم می کنید.

نظرات کاربران

نظر بدهید