بارگیری...
معجزه عطر

معجزه عطر

استفاده از عطر مزایا و خصوصیات متعددی تا حد «معجزه» دارد.
بی مقدمه می پردازیم عطرها می توانند روحیه و حالات انسان را تغییر دهند، تمدد اعصاب، افزایش کارایی و هوشیاری، تمرکز فکر، حس نشاط و سرزندگی، کاهش وزن، تربیت حسگرهای بویایی، ارتقای منظر و پندار مصرف‌کننده، افزایش اعتماد به نفس و تحت تاثیر قرار دادن دیگران از معجزات شگفت انگیز کارکرد عطرها است.

این ها مواردی است که چه بدانید و چه ندانید عطر بر احساس و روان شما تاثیر خواهد داشت، چه بسا تاثیرات مثبت دیگری که فقط بر روحیه شما ایجاد شده یا وجود دارد ولی تاکنون کشف نشده است، برای مثال یکی از مصرف کنندگان عطر ادعا می کرد زمانی که از رایحه ای که لذت می برد استفاده می کند اجسام را با رنگ های شفاف تری میبیند. هرچند کاملا دور از ذهن است اما دلیل آن را می توان نشات گرفته از حس جوانی و شادابی که رایحه به آن شخص می بخشد دانست. دانستن اینکه عطر چه تاثیراتی بر ذهن شما میگذارد الزامی نیست ولی حتما در زمان استفاده از رایحه مود علاقه تان توجه کنید که چه احساساتی در وجودتان به غلیان می افتد.

چنانچه تمایل داشته باشید عطری دقیق و مطابق با روحیات و خصوصیات شخصی خود داشته باشید، شرکت‌هایی هستند که عطرهای ویژه و سفارشی برای شما می سازند درست مثل خیاط هایی که لباس مخصوص شما را می دوزند و طبعا این عطرهای اختصاصی بسیار گران هستند و البته که در خارج از ایران طراحی و تولید می شوند.

عاملی که همیشه با عطرها همراه است و باید بدانید این است که روغن‌های معطر تنها برای عطرآگین کردن پوست و مو نیست، بلکه این روغن‌ها مایه زیبایی و حفظ شادابی، جوانی و کند کردن آثار پیری نیز می باشند. تاثیراتی که در ابتدا به صورت روانی ظاهر می شود و سپس به دلیل همان سرخوشی و شادابی به تاثیرات جسمی و ظاهری تبدیل می شود. در واقع هنگامی که با مصرف روغن و یا عطر حس شادابی دارید این باور کم کم به روال شما تبدیل شده و الگوی زندگی شما می شود و اینگونه است که شادابی در جای جای زندگی شما نفوذ می کند.

در همه جای دنیا و در طول تاریخ عطرها همیشه با ادیان و مذاهب عجین بوده اند و به احتمال زیاد یکی از عوامل جاودانگی عطرها همین همجواری و همراهی معنوی و مذهبی است. اشتیاق انسان‌ها به حفظ زیبایی و جذابیت همراه با همجواری عطرها با تعالیم دینی و مذهبی در خوشبوکردن خود و محل زندگی خویش، عطرها را یکی از جدانشدنی های دنیا از انسان ساخته است.

نظرات کاربران

نظر بدهید