بارگیری...
رایحه سازمانی در باشگاه های ورزشی

رایحه سازمانی در باشگاه های ورزشی

باشگاه های ورزشی و بدنسازی مکانی است که انسان می تواند برای ساعاتی خودش را از روزمرگی ها و دغدغه های پر تشویش رها کند، مکانی که می تواند مازاد انرژی بی برنامه خود را در آن تخلیه کرد و همزمان نشاط و انرژی تازه کسب شود، مکانی که هم تفریحی است هم می تواند آموزشی باشد، علاوه بر اینها سلامت جسم انسان را تا حدی تامین می کند. اما هر باشگاه  ورزشی نیازمند فاکتورهای مهمی است تا خود را در اولویت انتخاب های مراجعینش قرار دهد. برای مثال، نظافت و بهداشت محیطی یکی از اساسی ترین مولفه های هر سالن ورزشی است. مثال دیگر دیزاین و دکوراسیون باشگاه است که بسته به سلیقه ی مدیر و ذوق ورزشکاران طراحی می شود اما در نظر داشتن محدودیت ها و امکانات نیز ضرورت دارد تا از شلوغی و ازدحام ابزار و وسایل ورزشی و بدنسازی جلوگیری شود و در عین حال بسیار خلوت و خالی نباشد. تخصیص امکانات رفاهی و خدماتی از جمله حمام و دوش، استخر، سونا و جکوزی، ماساژ، و بوفه ای با تنوعی متعادل از خوراکی های مجاز از همان فاکتورهای مهم برای برند کردن باشگاه های تناسب اندام است.

باشگاه های ورزشی از آنجا که مکانی پر از تحرک، رقص و ورزش است، فضای آن طی این تکاپو و تمرین های سخت باعث می شود بوهای ناخواسته ای ایجاد شود. پس در وهله ی اول هنگامی که کسی وارد این محیط ورزشی شود دور از انتظار نیست که با ابری از بوهای ناخوشایند مواجه شود. اگر باشگاهتان تهویه ی مناسبی داشته باشد باز هم بوی انواع اسپری ها و خوشبوکننده های بدن که ورزشکاران استفاده می کنند استشمام می شود که ترکیب آنها با بوی عرق بوی جدید نامطبوعی را به وجود می آورد. اما این مشکل با استفاده از یک دستگاه خوش بوکننده ی هوا میتواند به آسانی حل شده و بوی انتخاب شده و مطبوعی را در فضا پخش کند.

رایحه منتخب برای دستگاه خوشبوکننده هوا (دستگاه عطرافشان) میتواند رایحه ی سازمانی باشگاه ورزشی یا سالن بدنسازی باشد که بر اساس سلیقه و نیاز این مکان انتخاب شود. رایحه ی سازمانی، عطر برند شما می شود. بویی که مشتریانتان هر کجا استشمام کنند شما را به خاطر خواهند آورد.

رایحه سامانی در باشگاه ورزشی همان تغییر اندکی است که یک سالن را از دیگر سالن های بزرگ بدنسازی متمایز می کند. پخش رایحه در فضا باعث می شود اعضای باشگاه بدنسازی انرژی و نشاط بیشتری کسب و نگرش مثبتی نسبت به محیط پیدا کنند، در نتیجه از باشگاهی که در آن مشغولند با اشتیاق یاد کرده و باعث جذب مخاطبین بیشتری می شوند، و هنگامی که افراد متفرقه وارد این فضای عطرآگین شوند با توجه به انرژی خوبی که دریافت می کنند عضوی ابدی آن سالن بدنسازی می شوند.

مزایای استفاده از رایحه سازمانی در سالن های ورزشی

رایحه سازمانی در باشگاه های بدنسازی می تواند چندین مزیت داشته باشد، از جمله:

     عطرافشانی برای پوشاندن بوهای ناخواسته: بر کسی پوشیده نیست که ورزش می تواند منجر به بوی نامطلوب شود، چه عرق یا بوی خود باشگاه. استفاده از رایحه سازمانی می تواند به پوشاندن این بوها کمک کند و در طول تمرین نیز بوی تازگی پخش شود.

     عطرافشانی برای تقویت اعتماد به نفس: عطرها این توانایی را دارند که بر خلق و خو و احساسات تأثیر بگذارند، بنابراین استفاده از دستگاه های  خوش بو کننده هوا با رایحه ای انرژی بخش که بسیار همه پسند است می تواند اعتماد به نفس بیشتری در هنگام ورود به باشگاه همراه داشته باشد.

     عطرافشانی برای انگیزه دادن به شما برای تمرین: رایحه مناسب باشگاه می تواند به افراد انگیزه دهد تا به ورزشگاه بیایند و بیشتر به خودشان فشار بیاورند. انتخاب رایحه ای طراوت بخش و نشاط آور کمک کند تا ذهنیت مناسبی برای یک تمرین عالی ایجاد شود.

نحوه انتخاب رایحه سازمانی برای باشگاه های ورزشی

وجود عطرهای بسیار زیاد برای محیط سالن های بدنسازی، تصمیم گیری در مورد رایحه مناسب را دشوار میکند. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما در انتخاب عطر مناسب باشگاه کمک می کند:

شدت عطر: بسیاری از روایح نسبت به بقیه تندتر هستند، پس رایحه ای انتخاب کنید که برای اکثر افراد مطبوع باشد تا نه تنها آزاردهنده نبوده بلکه برای اغلب افراد خوشایند به نظر برسد. عطرهای سبک را نیز از دایره انتخاب خود خارج کنید زیرا عطرهای سبک و بسیار ملایم حالت پوشانندگی برای دیگر روایح داخل باشگاه را ندارند.

تست عطرهای مختلف: بهترین راه برای یافتن عطر مناسب باشگاهی آزمون و خطا در میان اولویت ها است. عطرهای مختلف را آزمایش کنید و ببینید کدام یک بازخورد بهتری دارند. برای حذف این مورد به راحتی میتوانید از نتیجه تجربیات متخصصان این زمینه کمک بگیرید.

رایحه سازمانی برای باشگاه های ورزشی به پیشنهاد رایحه طلایی روایحی است که نت های قلب آمیریس و زنبق داشته باشند. بهتر است نت های پایه خس خس، مشک و عنبر به دنبال آن نت قلبی بیایند.

نظرات کاربران

نظر بدهید