بارگیری...
برند پورش دیزاین

برند پورش دیزاین

پورش Porsche شرکتی آلمانی است که در سال 1931 در شهر اشتوتگارت توسط فردیناند پورشه تاسیس شد، این شرکت در زمینه طراحی و توسعه موتورهای خودروهای اسپرت و لوکس، ارائه خدمات مهندسی و مشاوره فعالیت خود را آغاز کرد. اما درنهایت در سال 1972 کمپانی مشهور خودروسازی پورش دیزاین توسط پروفسور فردیناند الکساندر پورشه، نوه بنیانگذار پورشه و طراح پورشه 911، تاسیس شد هرچند در حال حاضر یکی از زیرمجموعه های فولکس واگن است.

پورش در صنعت خودرو، به ویژه برای خودروهای اسپرت به شهرت رسید. پس از آن درخواست های مردان افزایش یافت و لوازم جانبی مختلف با کیفیت بالا به تولیدات این برند اضافه شد، محصولاتی همچون ساعت، عینک و ظروف نوشتاری با نام تجاری پورش دیزاین Porsche Design ایجاد و به بازار عرضه شد. این برند همچنین محصولاتی برای مشتریان شناخته شده بین المللی توسعه داده است، برای مثال محصولات صنعتی، لوازم خانگی و کالاهای مصرفی و حتی ترامواهای شهر وین بودند. ویژگی های پورشه دیزاین از زمان در سال 1972 کارایی، مواد با دقت انتخاب شده و کیفیت ساخت بالا، طراحی خالص و در عین حال وضوح و عملکرد فرم است. پورش همچنین طیف گسترده ای از لوازم جانبی مردانه کلاسیک، ساعت، عینک آفتابی، مجموعه ای از عطرهای مردانه، چمدان، محصولات ورزشی و مد، کیف زنانه، پیراهن، زیورآلات، تلفن همراه و لوازم جانبی خانگی را ارائه می دهد. پورش در سراسر جهان به عنوان یکی از برندهای لوکس و پیشرو در لوازم جانبی مردانه و مدرن شناخته شده است. این برند توجه ویژه ای به آخرین نوآوری های فنی دارد. محصولات پورش را می توانید منحصراً در فروشگاه‌های Porsche Design، فروشگاه های بزرگ و فروشگاه های خرده فروشی لوکس پیدا کنید.

پورش دیزاین اولین نسخه عطر خود را در سال 2008 با تولید عطری مردانه و جدیدترین رایحه اش را در سال 2023 تولید کرده است. این برند طی 15 سال  15 رایحه با برند خود به بازار عرضه کرده است. از میان متخصصانی که طراحی عطرهای پورش دیزاین را به عهده دارند میتوان میشل آلمیراک، ورونیک نایبرگ، نیکلاس بیولی، کریستین پلش، آماندین کلر مری، مایا لرنوت، و برونو جوانلی را نام برد.

نظرات کاربران

نظر بدهید