بارگیری...
جگوار

جگوار

جگوار برندی که تخیل علاقه مندان به اتومبیل را به کار می گیرد، مظهر قدرت و طراحی برجسته است. جگوار اصالتا تولید کننده موتور سیکلت سایدکار در منطقه کاونتری انگلستان بود که در سال 1922 توسط سر ویلیام لیون افتتاح شد و پس از جنگ جهانی دوم، عملیات خود را به عرصه خودروهای لوکس تبدیل کرد، و در نهایت پس از66 سال به حوزه عطرسازی وارد شد. این کمپانی تاکنون 41 عدد رایحه اختصاصی با برند جگوار را تولید و وارد بازار نموده است. در سال 1988 جگوار اولین عطر مردانه خود را روانه بازار کرد، جگوار مردانه؛ عطر زنانه میس جگوار نیز در سال 1993 به عنوان اولین عطر زنانه این برند به بازار عرضه شد. و این آغاز تولید عطر و ادکلن های این برند بود، اگرچه عطرهای این کمپانی اکثرا مردانه است.

اولین نسخه جگوار در سال 1988 ساخته شد و جدیدترین آن مربوط به سال 2022 است. عطرهای جگوار با همکاری عطرسازان محبوبی همچون آماندین کلر ماری، ریچارد هرپین، ریچارد ایبانز، دومینیک پریسا، ماری سالامانی، میشل آلمِراک، الکساندرا مونه، فیلیپ رومان آلن، موریس روسل، وینسنت شالر، آنیک مناردو، کارین دوبرویل-سرنی، استیو گوئو، روبرت و سیدونی لنسسور ساخته شده اند روایحی اغلب ترکیبی گرم از گلها و وانیل هستند.

عطرهای جگوار از DNA زیبایی شناسی جگوار و میراث نمادین آن استفاده می کنند. آنها منبع دائمی شگفتی و الهام، و ترکیبی از شخصیت های قدرتمند هستند. هر خط عطر جگوار به شکلی شیک نمادی از یک شخصیت قوی است و منعکس کننده یک رایحه متمایز و مدرن؛ و فلسفه طراحی است تا طیف وسیعی از سلیقه ها را برآورده کند. عطرهای جگوار برای مردان موفق و با اعتماد به نفسی ساخته شده اند که به اندازه کافی جرات دارند عطری قوی و مردانه تولید شده در سنت کلاسیک عطرسازی را استفاده کنند.

نظرات کاربران

نظر بدهید