بارگیری...
تاریخچه عطر

تاریخچه عطر

عطر نیز همچون هر صنعت دیگری راه بسیاری را پیموده تا در دسترس ما قرار بگیرد تا آنجا که از انواع مواد طبیعی و صنعتی با روش های متنوع غالب بر 4000 رایحه را معرفی کرده و در دسترس قرار داده است. دلایلی که اولین عطرها بر پایه آنها طراحی شده اند و اولین افرادی که به طراحی عطرها اندیشیدند مبحث گسترده ای است که به صورت مختصر به آن می پردازیم.

جادوی عطر

جادوی عطر

عطرها قدرت منحصر به فردی دارند که ذهن ما را به گذشته منتقل می کنند، نه تنها می توانند به ما احساس اعتماد به نفس بدهند، بلکه می توانند برای آرامش و تندرستی نیز استفاده شوند.

رایحه،جادوگری قهار

رایحه،جادوگری قهار

((رایحه جادوگری است قهار که می تواند شما را به سفری طولانی تا هزاران کیلومتر دورتر و به تمام سال هایی که زندگی کرده اید، ببرد)) هلن کلر

شنل

شنل

شنل برند مطرحی که فعالیت خود را با خیاطی و در زمینه پوشاک آغاز کرد اما سپس فعالیت خود را در زمینه های دیگر مربوط به مد گسترش داده و همچنین در سال 1921 به صنعت عطرسازی وارد شد. در واقع صنعت عطرسازی نیز پیشرفت خود را تا حدی مرهون تلاش های این برند در زمینه عطرسازی است. عطرهای زیادی با نام شنل ساخته شده اند و در میان بهترین عطرهای جهان نیز نام شنل در صدر می درخشد.