بارگیری...
تبلیغات بر پایه حس بویایی

تبلیغات بر پایه حس بویایی

حس بویایی احساسی قوی برای بازیابی خاطرات گذشته و خاطره سازی برای آینده است، که اگر بنا به هر دلیلی خصوصا تبلیغات از رایحه ی مناسبی استفاده کنید قطعا با دیدن نتایج آن شگفت زده می شوید.

عطر در روم باستان

عطر در روم باستان

عطرها در روم باستان بسیار محبوب بودند. به گفته محققان، مصریان باستان و سپس یونانی ها و رومی ها برای 5000 سال از عطر استفاده می کردند. رومی ها از عطرها در زندگی روزمره و همچنین در مراسمی مانند تشییع جنازه برای مومیایی کردن مردگان استفاده می کردند. در واقع، عطرها به قدری مورد استفاده قرار می گرفتند که سیسرو ادعا کرد "رایحه مناسب برای یک زن اصلاً وجود ندارد." در آن دوران عطرها به شکل های مایع، جامد و چسبنده بودند و اغلب در فرآیند خیساندن در گل ها، گیاهان و روغن ها ایجاد می شدند. پمادهای معطر به زودی شهرت خود را به عنوان یک ماده آرایشی برای پاکسازی بدن به دست آوردند.

ادکلن تبلیغاتی هدیه ای لوکس

ادکلن تبلیغاتی هدیه ای لوکس

هدیه تبلیغاتی راهکاری است که در بازار رقابتی امروز برای حفظ فروش سرآمد راهکارهای دیگر قرار گرفته است. زیرا از میان انواع فعالیت های تبلیغاتی ادکلن تبلیغاتی علاوه بر شناساندن محصول به مشتری، جذابیت و تمایل نسبت به محصول و خدمات را ارائه می کند.

عناصر چهارگانه و عطر

عناصر چهارگانه و عطر

عطرها که موضوع بحث باشند چندان بعید نیست که پای عناصر چهارگانه به میان بیاید. هر یک از انواع عطرها روحیه خاصی را می طلبند که براساس ترکیبات متنوعی که دارند و با تحت تاثیر قراردادن حواس می توانند تغییراتی را در افراد به وجود بیاورند که نشان دهنده گرایش افراد به یکی از عناصر چهارگانه است یا نیاز فرد به یکی از آن عناصر را بازتاب می دهد.