بارگیری...
×
هنر هدیه دادن

هنر هدیه دادن

هدیه دادن هنری است که با توجه به شرایط مجموعه هدیه دهنده و شرایط هدیه گیرنده متفاوت تعریف می شود پس تمام هنر خود را به کار بگیرید تا با توجه به زمان و صرف هزینه ی مناسب بهترین هدیه را برای مخاطب خود تهیه کنید.

تبلیغات

تبلیغات

تبلیغات با هدف معرفی برند، محصول یا خدمات خاصی ساخته شده در جهت متقاعد کردن مخاطب برای انجام دادن فعالیت هایی از قبیل خرید محصول، استفاده از خدمات، حمایت برند، سر زدن به وب‌سایت و… تلاش می کند. هدفِ تبلیغ وصل کردن سرمایه‌گذار به مشتری‌هاست.

تبلیغات و هدایای تبلیغاتی

تبلیغات و هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی با ورود خود به عرصه تبلیغات مسیر تازه ای در پیش روی سازمان ها و مجموعه ها قرار داده است تا از طریق آن به اهداف خود نائل شده و بازار رقابتی را به نفع خود ثبت کنند.

مواد معطر در عصر کیمیاگری

مواد معطر در عصر کیمیاگری

عصر کیمیاگری از دوران باستان تا اوایل رنسانس را در بر می گیرد اما در سال 1777 با کشف اکسیژن و درک پدیده احتراق به پایان رسید. دراین مطلب اهم این دوران تمام اتفاقاتی که باعث تولید و استفاده مواد معطر است را شامل می شود.

تبلیغات بر پایه حس بویایی

تبلیغات بر پایه حس بویایی

حس بویایی احساسی قوی برای بازیابی خاطرات گذشته و خاطره سازی برای آینده است، که اگر بنا به هر دلیلی خصوصا تبلیغات از رایحه ی مناسبی استفاده کنید قطعا با دیدن نتایج آن شگفت زده می شوید.

عطر در روم باستان

عطر در روم باستان

عطرها در روم باستان بسیار محبوب بودند. به گفته محققان، مصریان باستان و سپس یونانی ها و رومی ها برای 5000 سال از عطر استفاده می کردند. رومی ها از عطرها در زندگی روزمره و همچنین در مراسمی مانند تشییع جنازه برای مومیایی کردن مردگان استفاده می کردند. در واقع، عطرها به قدری مورد استفاده قرار می گرفتند که سیسرو ادعا کرد "رایحه مناسب برای یک زن اصلاً وجود ندارد." در آن دوران عطرها به شکل های مایع، جامد و چسبنده بودند و اغلب در فرآیند خیساندن در گل ها، گیاهان و روغن ها ایجاد می شدند. پمادهای معطر به زودی شهرت خود را به عنوان یک ماده آرایشی برای پاکسازی بدن به دست آوردند.