انتخاب عطر بدون استشمام آن مثل سفارش دادن غذایی جدید بدون تست کردن آن است، نه عجیب است و نه نشدنی. بسیار منطقی و متداول روزانه به تجربیاتمان در هر زمینه ای اضافه می کنیم که اغلب به خاطرات بسیار خوشی تبدیل می شوند. در زمینه انتخاب عطر هم همینطور است، علاوه بر این راهکارهایی وجود دارد که از آن طریق می توانیم رایحه مطابق با سلیقه خود را بیابیم.
اینکه عطرها هدایایی عالی هستند دلایل زیادی دارد که شایستگی آن ها را نشان می دهد. در این مقاله تلاش کردیم برخی از این دلایل و عوامل را بررسی کنیم.
عطرشناسی و استفاده از عطر در ایران چنانچه به گذشته و زمان بوعلی سینا بازگردیم می توان به آن افتخار کرد اما اکنون با توجه به فقری که در این زمینه وجود دارد فقط تاسف آور است.
از میزان تاثیر هدایای تبلیغاتی بر فروش محصولات و خدمات آمار دقیقی نمی توان به دست آورد اما اثر مثبت آن کاملا روشن است، فقط باید از هر راهی جهت خلاقیت و نبوغ در هدایای تبلیغاتی استفاده کرد تا بهترین نتیجه را حاصل نمود.
سیر عطر در مسیر طولانی خود حرکتی آهسته را گذرانده ولی پیوسته به سوی کمال رشد کرده تا امروزه که عطرهای متنوعی از دوره های مختلف ساخته شده که هر یک نماد شناخت نت جدید یا دوره ای متفاوت با سلایق منحصر به فرد افراد آن جامعه است.
هدایای تبلیغاتی برای گروه های متفاوتی از مخاطبین (مشتریان و همکاران) تهیه می شود و برای هر مخاطب اهداف مربوط به خود را دنبال می کند.