بارگیری...
×
چگونه می توان عطر امضایی برای نام تجاری خود ایجاد کرد

چگونه می توان عطر امضایی برای نام تجاری خود ایجاد کرد

رایحه یا عطر مناسب می تواند در شرایط مناسب کسب و کار قدرتمند باشد. سرمایه گذاری در عطر امضا برای شرکت شما می تواند ارزش سرمایه گذاری اولیه را داشته باشد و برای سالهای آینده بازدهی بالایی از سرمایه شما داشته باشد. در این مقاله برخی نکات در مورد ایجاد عطر امضایی عالی برای اهداف تجاری شما آورده شده است.

ماسک های تنفسی (پزشکی) معطر

ماسک های تنفسی (پزشکی) معطر

ماسک های تنفسی همانطور که امنیت افراد را تامین می کنند محدودیت هایی ایجاد می کنند که گاهی آزاردهنده است اما چنانچه بتوان ماسک ها را معطر کرد می توان این محدودیت را با لذت همراه کرد.

در باب بازاریابی رایحه (1)

در باب بازاریابی رایحه (1)

مغز ما کاملاً با رایحه تنظیم شده است. یک فرد بزرگسال می تواند 10 هزار بوی مختلف را تشخیص دهد و بدن ما هر چند هفته یک بار نورونهای رایحه ای تولید می کند تا اطمینان حاصل شود که از توانایی خوبی برخوردار هستند. برخلاف سایر حواس ما ، رایحه به جای پردازش اولیه، بلافاصله از طریق قسمت های مختلف مغز شما پردازش می شود. فیزیولوژی و روانشناسی انسان اهمیت زیادی به حس می دهند و آن را سریع و عمیق به خاطرات مثبت پیوند می دهند تا بتوانیم آن تجربیات را تکرار کنیم - یا از خاطرات منفی جلوگیری کنیم. این فرایندهای بیولوژیکی را با سایر حواس ما مرتبط کنید و خرده فروشان یک دستورالعمل برای توسعه آن تجربه مثبت تجاری دارند.

بازاریابی رایحه برای برندی خاص

بازاریابی رایحه برای برندی خاص

هدف بازاریابی رایحه یافتن مشتریان بسیار زیاد و خریدارانی خرسند و راضی است که در کنار دیگر ترفندهای بازاریابی به اهداف تجارت شما کمک می کند. پس چنانچه به دنبال افزایش درآمد و ثبت برند خود هستید از ترفند بازاریابی رایحه استفاده کنید.

عطر کسب و کار من

عطر کسب و کار من

در حالی که طعم ، صدا ، لمس و احساس برای برخی از برندهای تجاری مهم تلقی می شود، اخیراً حس بویایی در این نوع تلاش های حسی شرکت ها و مارک های بازاریابی پیشتاز است، عمدتاً به این دلیل که حقایق اثبات شده بیشتری از نظر آماری وجود دارند که از رایحه محیط به عنوان یک کاتالیزور برای افزایش سود و زیان پشتیبانی می کنند.

مزایای بازاریابی رایحه برای تجارت شما

مزایای بازاریابی رایحه برای تجارت شما

مزایای بازاریابی رایحه به خودی خود صحبت می کنند: 1) بویایی می تواند رفتار مشتری را پیش ببرد 2) رایحه های خوشایند مشتریان را در اطراف خود نگه می دارد 3) بوهای خوب باعث ایجاد تجربیات بهتر مشتری می شوند 4) روایح خاطرات ماندگاری ایجاد می کنند 5) رایحه می تواند بهره وری کارکنان را افزایش دهد 6) بازاریابی رایحه بوی خوبی به تجارت شما می بخشد