بارگیری...
رایحه سازمانی در سالن های زیبایی

رایحه سازمانی در سالن های زیبایی

استفاده از رایحه سازمانی برای مکان های مختلف نتیجه ی مثبتی دارد و به تبع برای سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نیز چنین است و از آنجا که انتظار در سالن هاي زيبايي بسیار متداول است با پخش رایحه می توان فضا را برای مشتریان شادتر و مفرح تر کرد.

رایحه سازمانی در بانک ها و دفاتر بیمه

رایحه سازمانی در بانک ها و دفاتر بیمه

رایحه سازمانی اهمیتی ندارد برای کجا باشد در هر صورت فضایی آرامش بخش و پر انرژی ایجاد می کند، زیرا عطرها و رایحه ها تاثیر مستقیم روی احساسات و عواطف انسانی، فرایندهای شناختی و پاسخ های رفتاری دارند. عطرها برای مدت زمان طولانی در حافظه افراد باقی می مانند بنابراین توصیه می شود رایحه ای ملایم و طبیعی برای برند خود انتخاب کنید.

درآمدی بر رایحه سازمانی

درآمدی بر رایحه سازمانی

براساس تحقیقات دانشگاه پترزبورگ، افراد در 95% مواقع به کمک حس بویایی می توانند به سرعت خاطره مرتبط با رایحه را بدون دیدن و شنیدن به یاد بیاورند. پس در هنگام حضور در سازمان و استشمام رایحه آن، خاطره ای برای مخاطبان ایجاد می شود که با استشمام دوباره رایحه به راحتی می توانند آن خاطره را به یاد بیاورند. از طرفی کارکنان این سازمان می توانند حس آرامش را به خوبی دریافت کنند.

اولین عطر جهان

اولین عطر جهان

در دوران باستان مواد معطر به صورت های ابتدایی و با اهداف متفاوت (مذهبی، شفابخشی، لذت بردن و ...) استفاده می شدند، و اولین عطری که با روش مدرن تر اسانس گیری و از برندی معتبر تولید شد "ادو کُلن" به معنای آب شهر کلن و در شهری در آلمان بود.