بارگیری...
رایحه سازمانی در بانک ها و دفاتر بیمه

رایحه سازمانی در بانک ها و دفاتر بیمه

عطر سازمانی به فروش و هویت برند در صنایع متعدد کمک می کند. بنابراین، جای تعجب نیست که صنایع متفاوت از بازاریابی رایحه استقبال کنند. این صنایع شامل مؤسسات مالی بانک ها و دفاتر بیمه نیز هست که از عطرها به عنوان مرزی برای برندسازی و ارتباط با مشتری استفاده می کنند.

فواید رایحه سازمانی در بانک ها

افرادی که خود را در یک بانک می بینند به احتمال زیاد نمی خواهند آنجا باشند. یک حس عجله و اضطراب وجود دارد که اغلب هنگام ورود به فضای مالی بانکی احساس می شود، پول چه کم باشد و چه زیاد اغلب برای بسیاری افراد استرس ایجاد می کند. این تجربه منفی در ذهن همه مشتریان حک شده است. بنابراین بانک ها مجبور شده اند به دنبال راه های نوآورانه برای جلب و حفظ مشتری باشند.

رایحه سازمانی مطبوع و دلپذیر به خصوص در فضاهای  ورودی بانک ها و یا مکان های ارائه خدمات مالی و در تمام شعب بانک ها فضای آرامش بخشی ایجاد می کند، حس خوبی به مراجعه کننده القا کرده و اعتماد افراد به سازمان و خدمات شما را افزایش می دهد. رایحه سازمانی هم مراجعین، هم بانکداران و هم مشتریان را آرام و پر انرژی نگاه می دارد درنتیجه تجربیات بانکی کمتر کسل کننده و استرس زا تلقی می شوند.
بانک ها همچنین دارای اتاق هایی هستند که پنجره ای ندارند و در نتیجه هوای آزاد درآنجا جریان ندارد و کارکنان در کوتاه ترین زمان ممکن این مکان ها را ترک می کنند  در حالیکه با پخش رایحه در آنجا به راحتی میتوان افراد را ترغیب به تمرکز بیشتر روی فعالیت هایشان در این فضاها کرد.

خوشبوسازی دفاتر بیمه

در صنعت بیمه هدف اصلی، ایجاد حس آرامش و اطمینان خاطر برای بیمه گذاران است. از این رو استفاده از رایحه های خوش و جذاب می تواند به شکل موثری این حس ها را در مشتریان ایجاد کند. استفاده از رایحه در دفاتر بیمه به این معنا است که سازمان قصد ایجاد راحتی و آرامش برای مخاطبین دارد. بنابراین مشتریان نه تنها برای کاهش تنش در محیط همکاری می کنند بلکه با رضایت بیشتری مسئولیت امور خود را به دفاتر می سپارند.

رایحه های سازمانی هوا را پاکسازی کرده و محیط کاری پویا با بویی دلپذیر ایجاد می کنند تا ارتباطات عاطفی با عموم مردم برقرار شود.

 

اجرای رایحه سازمانی

رایحه سازمانی از طریق دستگاه های خوشبو کننده هوا اجرا می شود، این سیستم‌های پخش رایحه‌ ابزاری ظریف و در عین حال قدرتمند هستند که به برند کمک می‌کنند به هدف خود در جهت دریافت رضایت مشتریان و البته جذب مشتریان جدید و نگهداری مشتریان قدیم دست یابند. این دستگاه ها برای فضاهای گوناگونی طراحی شده اند که براساس متراژ فضای سازمان و دفاتر امکان بهره مندی دارند.

اگر صاحب بانک یا دفتر بیمه هستید یا در بانک کار می کنید، با ما تماس بگیرید تا بتوانیم عطر و بوی عالی را برای سازمان شما سفارشی کنیم.

نظرات کاربران

نظر بدهید