بارگیری...
ماسک های تنفسی (پزشکی) معطر

ماسک های تنفسی (پزشکی) معطر

ماسک های تنفسی همان پوشش هایی که مجرای تنفسی را پوشانده و برای محافظت طراحی شده اند، ابتدا مورد استفاده افراد در مشاغل خاص همچون پزشکان و کارگران فضاهای بسته بودند و صرفا بنا به ضرورت کاربرد داشتند و هرگز تمرکزی بر محدودیت هایی که همراه داشتند وجود نداشت. این ماسک ها برای محافظت در مقابل ویروس ها و گرد و غبار بسیار مفید عمل کردند تا اینکه استفاده از آنها بصورت اپیدمی درآمد. آن زمان بود که آن محدودیت ها و آزارهای ناشی از استفاده از ماسک پدیدار شد.

در نتیجه ماسک های تنفسی برای بهبود عملکرد به انواع متفاوتی تولید شدند. جدا از اینکه انواع و اقسام الیاف برای تولید ماسک ها مورد استفاده قرار گرفت، ماسک به صورت اکسسوری نیز در آمد که باید در کنار حفظ زیبایی احساس آرامش نیز داشته باشد. کمپانی بالیBuly  که به عنوان تامین کننده کالاهای زیبایی غیرمعمول شناخته شده است، دیگر نمی توانست بپذیرد طوریکه افراد در پشت ماسک ها از دسترسی به هوای تازه  محروم شدند، چهره هایی که درون لایه محافظ آبی یا سفید فشرده شده، در سکوت نفس می کشند و هر دقیقه را می شمارند  تا از بند آن ماسک ها رها شوند، بنابراین تصمیم گرفت تا با نوآوری برچسب های معطر را معرفی کند برچسب هایی که محصولی خلاقانه بود و بسیار مورد استقبال قرار گرفت، این برند برچسب های معطر را طوری طراحی کرد تا کمی هوا را معطر کرده و کمبود هوای تازه را بهبود ببخشد. برای زمانی که استفاده از ماسک تجربه خفقان آوری است این رایحه های لطیف می توانند کمی راحتی فراهم کنند، خصوصا در صورتی که برچسب سرگرم کننده و رایحه هوشمندانه و با طراوت باشد. بالی با ادامه اعتبار خود به عنوان یک مبتکر، طیف وسیعی از برچسب های معطر را برای ماسک های تنفسی راه اندازی کرده است. این برچسب ها در سه رایحه ی اکالیپتوس، نعناع فلفلی و لیمو تولید شده اند و آن ها را می توان روی هر نوع ماسک تا 6 ساعت استفاده چسباند، یک بار مصرف هستند و روی قسمت بیرونی ماسک متصل شوند. هر بسته از این برچسب های معطر، دارای 8 عدد است و برای یک ماسک فقط نیاز است از یک برچسب استفاده شود.

ماسک های تنفسی در زمان اپیدمی و پیش از شکوفایی نبوغ بالی توسط برخی افراد به صورت افشانه کردن عطر روی ماسک هایشان بررسی و ازمایش شده است. علاوه بر این تولید ماسک با الیاف معطر نیز مورد تست قرار گرفت که برای چندین ساعت قابل استفاده بود. هیچ یک از این ایده ها به صورت علمی اثبات نشد ولی برای افرادی که نسبت به معطر بودن هوایی که تنفس می کنند حساس هستند بسیار مفید بودند. این ایده که عطر می تواند به عنوان یک مجرا برای رفاه عمل کند بحث جدیدی نیست، همانطور که سابقه طولانی آروماتراپی یا اخیراً ظهور "عطرهای کاربردی" نیز آن را اثبات کرده اند.

نظرات کاربران

نظر بدهید