ماسک صورت خود را با برچسب های معطر، معطر کنید
امروزه بالی 1803 (Buly 1803) به عنوان تامین کننده کالاهای زیبایی غیرمعمول شناخته شده است ، از روغن میمی سنکتسو (یک پاک کننده طبیعی گوش)، تا رژ لب Kyo Beni Hana، ساخته شده از رنگدانه های گلبرگ گلی گرانبها که یکی از گرانترین رژ لب های جهان است. نوآوری کلید بقا است. بنابراین جای تعجب نیست که این خانه عطرسازی قدیمی فرانسوی (Officine Universelle Buly 1803) بیش از دو قرن با اشکال جدید وجود داشته است. بنیانگذار بالی Jean-Vincent Bully که دیگر نمی توانست تحمل کند طوریکه افراد در پشت ماسک ها از دسترسی به هوای تازه محروم شدند، چهره هایی که درون لایه محافظ آبی یا سفید فشرده شده، در سکوت نفس می کشند و رنج می کشند و هر دقیقه را می شمارند که آنها را از آزادی جدا می کند، بنابراین تصمیم گرفت تا با نوآوری برچسب های معطر را که محصولی جدید بوده و بسیار مورد استقبال قرار گرفت را معرفی کند، او برچسب های معطر را طراحی کرد تا کمی هوای تازه و معطر را تأمین کند و کمبود هوای تازه را بهبود بدهد. برای زمانی که استفاده از ماسک می تواند تجربه خفقان آوری باشد رایحه های لطیف می توانند کمی راحتی فراهم کنند. خصوصا در صورتی که برچسب سرگرم کننده ، هوشمندانه و با طراوت باشد. بنابراین بالی با ادامه اعتبار خود به عنوان یک مبتکر ، طیف وسیعی از برچسب های معطر را برای ماسک های صورت راه اندازی کرده است. این برچسب ها در سه رایحه - اکالیپتوس ، نعناع فلفلی و لیمو موجود است – و آن ها را می توان روی هر نوع ماسک تا 6 ساعت استفاده چسباند، و در واقع یک بار مصرف می باشند. هر بسته از این برچسب های معطر، دارای ۸ استیکر است و برای یک ماسک فقط نیاز است از یک برچسب استفاده شود.
این ایده که عطر می تواند به عنوان یک مجرا برای رفاه عمل کند چیز جدیدی نیست ، همانطور که سابقه طولانی آروماتراپی یا اخیراً ظهور "عطرهای کاربردی" نیز آن را اثبات کرده اند.
نظر بدهید