بارگیری...
مزایای هدایای تبلیغاتی در رشد کسب و کار

مزایای هدایای تبلیغاتی در رشد کسب و کار

هدایای تبلیغاتی می تواند در رونق کسب و کارهای کوچک و بزرگ، و مورد توجه قرار دادن برند و همچنین افزایش میزان درآمد این مشاغل نقش بسزایی داشته باشد. امروزه یکی از استراتژی های بسیار موثر در امر بازاریابی و بازارسازی، داشتن ارتباط محکم و مداوم بین تولید کننده و عرضه کننده، و عرضه کننده و مشتری است، ارتباطی که با کمی نبوغ و هزینه به راحتی می توان آن را پدید آورد. بطوری که شرکت هایی که از هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند نقش موثری در مثبت شدن ذهنیت مردم ایفا می کنند. اگر کمی در اطراف خود، محل کار و یا محیط منزل، نگاه کنید آثار و نشانه های تبلیغات را مشاهده می کنید؛ مبلمان، لوازم برقی، دستگاه های پخش صوتی و تصویری، دیوارها، تابلوها، وسایل حمل و نقل شهری، پیاده روها و مغازه ها پوشیده شده از لوگوها، شعارها، و جذابیت هایی که تولیدکنندگان کالاها یا خدمات دهندگان ارائه می دهند.

از مزایای هدایای تبلیغاتی این است که مشتریان نام تجاری شما را به رسمیت می شناسند، که به موفقیت در تجارت و ماندگار شدن در ذهن مخاطبان منجر می شود. این نوع بازاریابی ها میتواند باعث شود تا وارد رقابت با مجموعه های دیگر شوید. به هر حال در میان انواع هدایای تبلیغاتی، به روزترین و لوکس ترین آن ها عطر و ادکلن تبلیغاتی می باشد که راهی بسیار ساده برای آگاه کردن افراد مختلف با نام تجاری و کسب و کار شما است. با عطرهای تبلیغاتی سفارشی می توانید یک مشتری را در طول روز با تبلیغات خود همراه کنید، همین کار باعث می شود که افراد دیگر نیز همزمان با نام تجاری شما آشنا شوند. مزایای هدایای تبلیغاتی خصوصا عطرهای تبلیغاتی را می توان با سرفصل های زیر تشریح کرد.

مقرون به صرفه بودن

از مزایای عطر تبلیغاتی، توسعه انواع کسب و کارها با صرف هزینه های اندک است. از آنجایی که شرکت ها به دنبال این هستند تا با بودجه ای کم بازاریابی های تاثیر گذار خلق کنند، عطرهای تبلیغاتی می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. فقط کافیست میزان بودجه خود را مشخص کنید و در میان حجم های متفاوت ادکلن های تبلیغاتی و انواع جعبه ها شروع به بررسی رایحه مناسب برای مجموعه خود کنید.

تاثیر گذاری دراز مدت

وقتی هدایای تبلیغاتی کارآمد و جذابی اعطا می کنید، پیام تبلیغاتی خود را می توانید برای مدت طولانی در ذهن مشتریان و مخاطبان ماندگار کنید. معمولا ۹۴ درصد افرادی که این هدایای تبلیغاتی را دریافت می کنند، به مدت دو سال در خاطرشان باقی خواهید ماند و ۷۵ درصد کسانی که عطر تبلیغاتی دریافت کردند، بر این عقیده اند که هدیه ای پرکاربرد است. پس می توان نتیجه گرفت که هدایای تبلیغاتی و از میان آن عطر تبلیغاتی ابزاری است که می تواند احساسات پاک و یا ذائقه مثبت مشتریان را مورد هدف قرار دهد. پس سعی کنید کالایی را برای هدیه انتخاب کنید که مورد استفاده مخاطبین شما باشد تا همواره شما را به خاطر بیاورند و از اینکه با شما همکاری داشته اند حس خوبی بگیرند. هدیه در ذات اصلی خود برای تلطیف فضای کاری، خوشایند کردن مجموعه، ماندگاری برند یا محصول و وفادار کردن مخاطب ارائه می شود و علاوه بر آن اثرات بسیار زیادی در توسعه روابط با مشتریان دارد.

جایگزینی مناسب برای بیزینس کارت

هدایای تبلیغاتی به عنوان بیزینس کارت یا همان کارت ویزیت یکی از ابزارهای خلاقانه و نوآورانه برای بازاریابی می باشد. می توانید به جای آنکه بیزینس کارت خود را به مشتریان و مخاطبان بدهید، یک عطر جیبی کوچک که لوگو، زمینه فعالیت و شماره تماس شما روی آن چاپ شده است به عنوان یادگاری و معرفی برند خود بدهید تا علاوه بر ارائه محصول و خدمات، حس خوبی را ایجاد کرده و ملاقات بعدی خود را تضمین کنید.

متفاوت بودن همیشه جواب می دهد

خلاقیت و نبوغ در هر کسب و کاری می تواند تاثیر مثبتی بر مخاطب داشته باشد، فرض کنید مشتریان در یک نمایشگاه از تمام رقیبان شما کارت ویزیت دریافت کرده اند، اینجا شما وارد عمل شده و شیوه ای خلاقانه را پیش می برید. شما با عطر هدیه ای که به مشتریان خود می دهید در حقیقت توانسته اید وجهه متمایز تری نمایش داده و همین باعث می شود مخاطب و مشتریان شما را در ذهن خود باقی نگاه دارند.

 

تاثیر هدایای تبلیغاتی بی شک به همه متخصصین بازار ثابت شده است، تاثیری قابل توجه بر میزان اعتماد و حس دوستی مشتریان و فروشندگان یا ارائه دهندگان خدمات، و جالب تر اینکه این سودآوری با ویژگی های جالبی همراه است.

نظرات کاربران

نظر بدهید