بارگیری...
هدایای تبلیغاتی تاثیرگذار چگونه انتخاب می شوند؟

هدایای تبلیغاتی تاثیرگذار چگونه انتخاب می شوند؟

هدایای تبلیغاتی روشی کاربردی و موثر برای جذب هرچه بیشتر مشتری است. فقط باید هدایایی انتخاب شود که علاوه بر جذاب بودن بتواند اهداف دیگری را برای سفارش دهنده خود تامین کند. صرف اعطای هدیه بدون نام و نشان تبلیغ کننده هرچند لوکس باشد اما فقط هدیه است، هدایای تبلیغاتی به وجود آمدند تا برای تبلیغ کننده خود به روش درست تبلیغات انجام دهند. پس نوعی از بسته بندی و هدیه ای انتخاب کنید که در کنار ارزشمند بودن بتواند نام و نشان و لوگو شما را در جایگاه ویژه ای برجسته نماید.

هدایای تبلیغاتی راهی فوق العاده برای بازاریابی شرکت شما و نگه داشتن نام تجاری شما در راس ذهن مشتریان است. هدایای تبلیغاتی مناسب همچون عطرهای هدیه تصویر شرکت شما را به درستی منعکس می کند و علاوه بر آن این واقعیت هم وجود دارد که اغلب افراد از اینکه چنین هدیه ای را به رایگان دریافت کنند بسیار خوشحال می شوند. شما و کمپانی شما می توانید از هدایای تبلیغاتی با عناوین متفاوتی استفاده کنید برای مثال به عنوان پاداش به مشتریان وفادار خود پس از خریدشان به ازای مبلغ مشخصی بکار بگیرید، یا به عنوان قدردانی از پرسنلی که در مجموعه شما نقش مهم و تاثیرگذاری ایفا می کنند هدیه دهید، یا بنا به مناسبت های خاص مشتریان وفادارتان استفاده کنید، و حتی می توانید هدیه تبلیغاتی خود را در یک کیسه هدیه و در یک رویداد جمعی یا نمایشگاه تجاری بکار ببرید.

هدایای تبلیغاتی ابزاری برای بازاریابی است که به تجارت شما کمک می کند تا از طریق یادآوری مکرر به مشتری درباره خرید از شما، مشتری به دست آورد. محصولات تبلیغاتی شامل اقلام مختلفی در قیمت های مختلف است که در اطلاعات شرکت شما نقش بسته است. این هدایا قرار است توسط مشتریان فعلی و احتمالی استفاده شود تا نام تجاری شما را در حافظه خود نگاه دارد و آن را برای دیگران تبلیغ کند تا او نیز در صورت نیاز به آنچه می فروشید به مشتریان شما اضافه شده و در نهایت از کسب و کار شما حمایت می شود.

بودجه

بودجه بازاریابی شما عاملی است که باید هنگام انتخاب یک محصول تبلیغاتی مناسب در نظر بگیرید. کالاهای تبلیغاتی معمولاً به صورت عمده خریداری می شوند و در یک سفارش بزرگ تبلیغاتی، هزینه ی هر کالای آن کمتر از زمانی است که یک سفارش تبلیغاتی کوچک بدهید. برنامه ریزی می تواند با عدم پرداخت هزینه بیشتر برای چندین سفارش کوچک، در هزینه های شما صرفه جویی کند. هدایایی که همراه مشتری بیرون میروند و در دست او دیده می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند باعث می شود شرکت شما در معرض دید قرار گیرد، و اینگونه نام کسب و کار شما گسترش می یابد. صرف نظر از بودجه اختصاص یافته شما، می توانید مواردی را پیدا کنید که به شما کمک می کند مشتریان جدیدی به دست آورید.

نام تجاری

نام تجاری، آرم و لوگوی خود را همواره در ذهن داشته باشید خصوصا هنگامی که در مورد ارتقای تجارت تصمیم گیری می کنید. یک گرافیست می تواند با استفاده از رنگهای متناسب با مارک شما، تصویری را برای قرار دادن روی محصولات تبلیغاتی ایجاد کند. برخی گزینه های محصولات تبلیغاتی، مثلا عطرهای چاپ خورده، می توانند تبلیغات هر شغلی را ارائه دهند و برخی کالاهای دیگر منحصر به صنعت خاصی است و وقتی آن محصولات یا خدمات به ذهن خطور می کند می تواند این تداوم را حفظ کند.

کمپین بازاریابی

هدایای تبلیغاتی را در هر کمپین بازاریابی خود بگنجانید. به عنوان مثال، اگر دانشجویان دانشگاه هنر را هدف قرار می دهید، شیشه های عطرهای کوچک را برای آنها ارسال کنید. اگر در یک رویداد غرفه دارید، کیسه های قابل استفاده یکبار مصرف ارزان قیمت که برند شما روی آن حک شده را به شرکت کنندگان بدهید تا بتوانند وسیله های خود را راحت تر حمل کنند. کارت های کوپن پلاستیکی با دوام را برای استفاده مجدد در یک بازه زمانی خاص به مشتریان بدهید. گنجاندن کالای تبلیغاتی با هر استراتژی تبلیغاتی به بودجه بازاریابی شما کمک می کند تا نتایج طولانی مدت داشته باشند.

فصل

هدایای تبلیغاتی فصلی به تبلیغ کسب و کار شما در زمان های مختلف سال کمک می کند. عطرهایی با بسته بندی های قرمز رنگ را می توانید برای ولنتاین ارائه دهید. هدایای رایگان، مشتریان را به وب سایت یا ویترین فروشگاه شما می آورد. اگر تجارت شما با تبلیغات فصلی مرتبط باشد، ممکن است بتوانید درآمد خود را در طول سال حفظ کنید و در ماه های خاص افت طبیعی فروش نداشته باشید.

 

هدایای تبلیغاتی تاثیرگذار، همان اقدام و نوآوری جدید در رقابت های امروز هستند که در راستای حفظ مشتریان سابق و جذب مشتریان بیشتر بسیار کارآمد به نظر می رسند. از میان انواع گوناگون هدایای تبلیغاتی چیزی را انتخاب کنید که به چشم فرد بیاید. تصور کنید عطری با کیفیت بالا داخل بسته بندی زیبا و شکیل که روی جعبه و شیشه نام برند شما چاپ شده باشد، مشتری با دیدن آن چه خواهد کرد؟ پس بیایید پیشرو و متفاوت باشید و شما برای اولین بار چنین هدیه خاص و جذابی را به مشتریانتان هدیه بدهید.

نظرات کاربران

نظر بدهید