بارگیری...
چگونه می توان عطر امضایی برای نام تجاری خود ایجاد کرد

چگونه می توان عطر امضایی برای نام تجاری خود ایجاد کرد

رایحه یا عطر مناسب می تواند در شرایط مناسب کسب و کار قدرتمند باشد. سرمایه گذاری در عطر امضا برای شرکت شما می تواند ارزش سرمایه گذاری اولیه را داشته باشد و برای سالهای آینده بازدهی بالایی از سرمایه شما داشته باشد. در این مقاله برخی نکات در مورد ایجاد عطر امضایی عالی برای اهداف تجاری شما آورده شده است.

ماسک های معطر

ماسک های معطر

این ایده که عطر می تواند به عنوان یک مجرا برای رفاه عمل کند چیز جدیدی نیست ، همانطور که سابقه طولانی آروماتراپی یا اخیراً ظهور "عطرهای کاربردی" نیز آن را اثبات کرده اند. بنابراین جای شگفتی ندارد که بدانیم بالی طیف وسیعی از برچسب های معطر را برای ماسک های صورت راه اندازی کرده است.

در باب بازاریابی رایحه (1)

در باب بازاریابی رایحه (1)

مغز ما کاملاً با رایحه تنظیم شده است. یک فرد بزرگسال می تواند 10 هزار بوی مختلف را تشخیص دهد و بدن ما هر چند هفته یک بار نورونهای رایحه ای تولید می کند تا اطمینان حاصل شود که از توانایی خوبی برخوردار هستند. برخلاف سایر حواس ما ، رایحه به جای پردازش اولیه، بلافاصله از طریق قسمت های مختلف مغز شما پردازش می شود. فیزیولوژی و روانشناسی انسان اهمیت زیادی به حس می دهند و آن را سریع و عمیق به خاطرات مثبت پیوند می دهند تا بتوانیم آن تجربیات را تکرار کنیم - یا از خاطرات منفی جلوگیری کنیم. این فرایندهای بیولوژیکی را با سایر حواس ما مرتبط کنید و خرده فروشان یک دستورالعمل برای توسعه آن تجربه مثبت تجاری دارند.

چگونه عطر مناسب برای برند خود انتخاب کنیم

چگونه عطر مناسب برای برند خود انتخاب کنیم

افزودن رایحه به مارک تجاری شما می تواند مشتری ایجاد کند، و باعث ایجاد وفاداری و ایجاد انگیزه در تجارت شود. بینی می تواند بیش از یک تریلیون رایحه را بو کند و تشخیص دهد. هرکدام از رایحه ها پتانسیل برانگیختن خاطرات ، تغییر روحیه یا ایجاد انگیزه را دارند.