بارگیری...
عطری به عنوان عطر امضا

عطری به عنوان عطر امضا

خواه به دنبال رایحه ای جدید باشید و یا از محبوب ترین عطر بازار برای انتخاب امضای خود الهام بگیرید، مسیر انتخاب برای این شاخص فردی بسیار دشوار و تامل برانگیز است. برای طی این مسیر با تیم تخصصی ما همراه باشید.

اعتیاد به عطر

اعتیاد به عطر

داشتن اعتیاد به عطر که در غیر این صورت اعتیاد به خرید عطر شناخته می شود اگر به موقع کنترل نشود ، مشکل ساز خواهد بود. این چیزی است که بیشتر "متخصصین عطر" در بعضی از مراحل آن را تجربه می کنند و چیزی نیست که شما از آن شرمنده باشید. اگر خود را با این مقاله دارای اشتراکات شناسایی کرده اید ، خوشحالیم آن را پیدا کرده اید تا بدانید در این امر تنها نیستید.

دنیای نامرئی اما تأثیرگذار برندسازی رایحه

دنیای نامرئی اما تأثیرگذار برندسازی رایحه

نشان داده شده است که محیط های معطر باعث کاهش اشتباه نوشتاری در کارمندان اداری می شود. درک کیفیت محصول، افزایش قصد خرید ، میانگین فروش واحد و مدت زمان بازدید خرده فروشی یا اقامت در میان مصرف کنندگان را بهبود ببخشید، و تمایل مصرف کنندگان برای پرداخت هزینه بیشتر برای یک محصول را افزایش دهید. اما از دفاتر و غرفه های نمایشگاه تا محیط های خرده فروشی و خود محصولات ، قدرت واقعی برندینگ بویایی در توانایی منحصر به فرد آن برای ایجاد ارتباطات عاطفی فوری ، قدرتمند و متفاوت با مشتریان ، به ویژه در یک گروه پیشنهادهای عملکردی مشابه است. برای ایجاد رایحه امضا برای نام تجاری خود ، این مراحل را در نظر بگیرید و ابتدا DNA مارکت خود را کاملاً بشناسید. سپس اظهارات خود را با کمک یک متخصص برندینگ رایحه و یک عطر ساز به رایحه تبدیل کنید. بعد ، قبل از اینکه آن را در معرض دید مشتریان و مشتریان قرار دهید ، چند آزمایش انجام دهید. سرانجام ، در مورد امتیازات خود برای انتشار تصمیم بگیرید.

برای هدیه عطر انتخاب کنید

برای هدیه عطر انتخاب کنید

انتخاب عطر همانند انتخاب هویت بویایی چه برای خودتان یا شخص دیگری است. تصمیم برای ارائه یک عطر به عنوان هدیه بسیار ظریف است زیرا شما باید سلیقه فرد را بدانید، چه بخواهید رایحه ای که آنها به آن وفادارند به آنها هدیه بدهید چه اینکه چیز جدیدی در نظر داشته باشید؛ در هر صورت ارائه عطر به عنوان هدیه بسیار ایده ال است، اما باید از قبل تحقیق کوچکی انجام دهید تا واقعاً شخص مورد نظر را خشنود کنید.