براساس تحقیقات دانشگاه پترزبورگ، افراد در 95% مواقع به کمک حس بویایی می توانند به سرعت خاطره مرتبط با رایحه را بدون دیدن و شنیدن به یاد بیاورند. پس در هنگام حضور در سازمان و استشمام رایحه آن، خاطره ای برای مخاطبان ایجاد می شود که با استشمام دوباره رایحه به راحتی می توانند آن خاطره را به یاد بیاورند. از طرفی کارکنان این سازمان می توانند حس آرامش را به خوبی دریافت کنند.
رایحه طلایی به عنوان یکی از پیشگامان تبلیغات بر پایه ی عطر، طراحی رایحه سازمانی و تولید ادکلن تبلیغاتی مفتخر است کلیه این خدمات را به کارآفرینان، مدیران و صاحبان مشاغل ارائه نماید.
عطر عامل قدرتمندی برای تحریک حس بویایی است، و حس بویایی ارتباط مستقیم با مغز و حافظه دارد، در نتیجه عطر هر رخدادی را می تواند خاطره ساز تر کند.