بارگیری...
×
ادکلن تبلیغاتی هدیه ای لوکس

ادکلن تبلیغاتی هدیه ای لوکس

هدیه تبلیغاتی راهکاری است که در بازار رقابتی امروز برای حفظ فروش سرآمد راهکارهای دیگر قرار گرفته است. زیرا از میان انواع فعالیت های تبلیغاتی ادکلن تبلیغاتی علاوه بر شناساندن محصول به مشتری، جذابیت و تمایل نسبت به محصول و خدمات را ارائه می کند.

عناصر چهارگانه و عطر

عناصر چهارگانه و عطر

عطرها که موضوع بحث باشند چندان بعید نیست که پای عناصر چهارگانه به میان بیاید. هر یک از انواع عطرها روحیه خاصی را می طلبند که براساس ترکیبات متنوعی که دارند و با تحت تاثیر قراردادن حواس می توانند تغییراتی را در افراد به وجود بیاورند که نشان دهنده گرایش افراد به یکی از عناصر چهارگانه است یا نیاز فرد به یکی از آن عناصر را بازتاب می دهد.

رایحه سازمانی در باشگاه های ورزشی

رایحه سازمانی در باشگاه های ورزشی

رایحه سازمانی در باشگاه های ورزشی نه تنها به پوشاندن بوهای ناخواسته ای که ممکن است در طول یک تمرین سخت ایجاد شود کمک می کند، بلکه می تواند اعتماد به نفس را افزایش دهد و کمک کند انگیزه بیشتری برای حضور در باشگاه داشته باشید.

عطر در ادیان الهی

عطر در ادیان الهی

عطرها در ادیان متفاوت به صورت بخور، سوزاندن چوب، روغن های موم، رزین و غیره بسیار مورد استفاده قرار می گرفتند. این روایح برای عبادت و در مراسم های مذهبی پرکاربرد و مرسوم بوده و راهی برای ارتباط با معبود شناخته می شدند. به طوری که در بسیاری از کتب آسمانی به نام عطر بارها اشاره شده است.

عطر در دنیای باستان

عطر در دنیای باستان

عطر در عهد باستان ابتدا در مصر، امپراتوری روم، بین النهرین و امپراتوری ایران شناخته و مرسوم شد و سپس به مناطق دیگر جهان وارد شد و اشکال پیشرفته تری گرفت. شواهدی که نشان می دهد عطر ها و مواد معطر چگونه و در چه موقعیت هایی استفاده می شدند بررسی شده اند که در ادامه به آن می پردازیم.

از کاوش در طبیعت تا کشف ترکیبات کلیدی در عطرسازی

از کاوش در طبیعت تا کشف ترکیبات کلیدی در عطرسازی

کاوش ها در طبیعت بسیاری از مواد و ابزار را کشف و نیاز انسان پیشین را تاکنون برآورده کرده است. در میان همه موادی که شناسایی شدند بعضی در صنعت عطرسازی به خدمت آمده و تاکنون ماده اولیه برای ساخت عطرهای متنوع و مدرن بوده اند.