بارگیری...
رایحه سازمانی در سالن های زیبایی

رایحه سازمانی در سالن های زیبایی

رایحه سازمانی بار دیگر به یاری مکان دیگری آمده است تا شرایط انتظار را برای مشتریان بهبود ببخشد. تصور کنید وارد سالن زیبایی می شوید از آنجا که سالن معروفی است و با توجه به اینکه وقت قبلی هم گرفته اید باز هم مجبور به انتظار برای رسیدن به نوبتتان هستید. روی میز عسلی اتاق انتظار چندین مجله مد و زیبایی وجود دارد که می توانید ورق بزنید یا با مشتریان دیگری که در وضعیت شما به سر می برند یک صحبت بی هدف را آغاز کنید. فضای اندک و بوی مواد شیمیایی پخش شده در آنجا خلقتان را از همان ابتدا تنگ می کند و خدا خدا می کنید کاش سریع تر نوبت شما شود. ولی این انتظار و بوی ناخوشایند به همین جا ختم نمی شود و هنگامی که میکاپ آرتیست ها در حال انجام درخواست های شما هستند همچنان نیاز است بدون حرکت یک جا بنشینید و اغلب حتی صحبت هم نکنید تا مبادا طرح چهره و موی شما خراب شود. واقعا برای این شرایط راه حلی وجود دارد؟

تدابیری که برای آرام کردن این شرایط انجام شده است از انتخاب فضاهای بزرگ با رنگ های روشن برای اتاق انتظار گرفته تا پخش موسیقی و رایحه های دلنشین همه برای لذت بخش کردن سالن زیبایی تاثیر بسیار مثبتی داشته تا آنجا که امروزه سالن های زیبایی لاین ماساژ و ریلکسیشن را به خدمات خود اضافه کرده اند.

رایحه سازمانی هرچند در کنار عوامل دیگر، اما برای این تغییر کاربری سالن های زیبایی نقش به سزایی داشته است، بطوری که امروزه سالن ها و آرایشگاه ها خدمات بسیار متنوعی انجام می دهند، خدماتی که نه تنها به زیبایی ظاهری کمک می کند بلکه آرامش درونی مشتریان را هم تامین می کند.

عطر سازمانی با توجه به تاثیر شگرف آن اما بسیار نادیده گرفته شده زیرا اغلب سالن های زیبایی از انواع اسپری های خوشبوکننده هوا و عودها استفاده می کنند. در نتیجه بیشتر افراد به اهمیت رایحه در این مکان ها واقف اند اما  گزینه مناسب برای دستیابی به این مهم را نمی شناسند. تیم رایحه طلایی دستگاه های خوشبو کننده هوا را به شما معرفی می کند، دستگاه هایی که با توجه به فضایی که دارید و برای انواع عطرها طراحی شده اند. شما می توانید با تهیه یکی از این دستگاه ها محیط کاری را هم برای خودتان و هم مشتریانتان و بصورت مداوم معطر کنید و با خیال راحت به فعالیت های پاکسازی، آرایشی، و مدیتیشن مشتریان بپردازید. مشتری شما نه تنها با رضایت کامل سالن شما را ترک میکند بلکه به پاس محیط خوشایندی که برای او به ارمغان آوردید ترغیب به دریافت خدمات دیگر شما نیز می شود.

دستگاه های خوشبو کننده هوا در ابعاد متفاوت و برای متراژهای مختلف تولید شده اند، با قرار گرفتن در مرکزی ترین بخش ساختمان و با اشغال فضایی اندک تمام فضای شما را پوشش میدهند. از آنجا که قابلیت تنظیم شدن دارند می توانید با توجه به رفت و آمد و شلوغی سالن خود پخش رایحه را بصورت دستی تنظیم کنید تا به بهترین عملکرد آن دست یابید.

اجرای رایحه سازمانی به صورت اصولی فقط با دستگاه های خوشبوکننده هوا محقق نمی شوند و البته که نیازمند انجام اقدامات دیگری نیز هست. اما با توجه به محیطی که بحث رایحه سازمانی برای آن مطرح شده همین اندازه ضرورت معطرسازی محیطی پبشنهاد می شود و مورد قبول است.

نظرات کاربران

نظر بدهید