بارگیری...
عطری به عنوان عطر امضا

عطری به عنوان عطر امضا

با وجود هزاران عطر و رایحه، یافتن بهترین عطر برای شما یک کار دلهره آور ، و حتی شاید غیرممکن است ، چه برسد به یافتن عطری که امضا و شاخص شما باشد. خواه به دنبال رایحه ای جدید باشید و یا از محبوب ترین عطر بازار برای انتخاب امضای خود الهام بگیرید، مسیر انتخاب برای این شاخص فردی بسیار دشوار و تامل برانگیز است.

نحوه انتخاب رایحه جدید

شما می توانید به طور بی وقفه خود را در پیشخوان های عطر اسپری کنید ، اما به احتمال زیاد فقط شما را سردرد می کند تا اینکه امکان انتخاب رایحه جدید امضایی شما را فراهم آورد. بنابراین چگونه عطری را پیدا می کنید که تقریباً به نظر می رسد برای شما ساخته شده است؟

بنیانگذار انجمن عطر Supremo ، لورنا مک کی ، می گوید: "شما همیشه باید به دنبال نت هایی باشید که با شما و فقط شما طنین انداز هستند." به عنوان مثال ، اگر از بوی گل های تازه چیده شده لذت می برید ، باید به دنبال نت های گل های سفید باشید. اگر چیزی گرم را ترجیح می دهید ، که تقریباً شما را بغل کند ، چیزی را با عنبر امتحان کنید. ' بنابراین چه طرفدار عطر یاس باشید ، چه به عطرهای مشک یا همچون رایحه ای بسیار سبک که به سختی قابل تشخیص است علاقه داشته باشید، به هر حال به آنچه از آن لذت می برید بها دهید. در گذشته بوی چه چیزی را داشته اید و دوست داشته اید؟ چه خاطراتی با رایحه های خاص طنین انداز می شود؟ همه این موارد به شما کمک می کند تا رایحه ای برای امضا یا عطر روز عروسی تان را انتخاب کنید.   پس از قاطعیت درباره یک عطر، می توانید عطری دیگر با همان تم را اسپری کنید – اما تمام وقت خود را صرف آن نکنید. در فاصله نزدیک از یکدیگر چند عطر را اسپری نکنید. رایحه ها توانایی سفر دارند و بنابراین با هم مخلوط می شوند ، در نتیجه عطری که به خود اسپری می کنید به رایحه ای که استشمام میکنید نزدیک نیست. ترکیب عطر در کل یک بازی چرخشی متفاوت است. اساساً ، باید قبل از رفتن به یک کانتر عطر دیگر ، اجازه دهید مدتی با رایحه ی موجود زمان سپری شود. عطر تماماً درباره تحسین کردن است. به هر حال ، چند واقعیت شگفت آور در مورد عطر و مواد موجود در آنها وجود دارد که همه باید بدانند ، از جمله اینکه چکار کنیم تا عطر ماندگاری بیشتری داشته باشد. هنگامی که فکر می کنید یکی را پیدا کرده اید ، آن را روی یک بلاتر(تستر کاغذی عطر) اسپری کنید. اگر همچنان جذاب است ، آن را روی پوست خود اسپری کنید. اگر هنوز هم جذاب است، خب یک عطر امضا پیدا کرده اید. ممکن است این روند طولانی به نظر برسد ، اما ارزشش را دارد. و هنگامی که در سفر هستید ، نگران نبودن عطر مورد علاقه خود نباشید ، بهترین بسته های عطر مسافرتی وجود دارند که میتوانید از آنها استفاده کنید.

بهترین عطر زنانه در سال 2021

برای شروع کار، ما بهترین عطرهای موجود در بازار را به همراه همه چیزهایی که باید درباره آنها بدانید جمع آوری کرده ایم. از Bvlgari گرفته تا Chanel همه و همه با ترکیب نت کامل آنها را می توانید در سایت رایحه طلایی مشاهده کنید و در صورت نیاز به مشاوره با تیم متخصصین ما سوالات خود را مطرح کنید.

نظرات کاربران

نظر بدهید