بارگیری...
برای هدیه عطر انتخاب کنید

برای هدیه عطر انتخاب کنید

انتخاب عطر همانند انتخاب هویت بویایی چه برای خودتان یا شخص دیگری است. تصمیم برای ارائه یک عطر به عنوان هدیه بسیار ظریف است زیرا شما باید سلیقه فرد را بدانید، چه بخواهید رایحه ای که آنها به آن وفادارند به آنها هدیه بدهید چه اینکه چیز جدیدی در نظر داشته باشید؛ در هر صورت ارائه عطر به عنوان هدیه بسیار ایده ال است، اما باید از قبل تحقیق کوچکی انجام دهید تا واقعاً شخص مورد نظر را خشنود کنید.

  • زمانی که اسم عطرشان را می دانید

اگر نام عطر آنها را بدانید راحت تر خواهید بود. زیرا در این صورت می توانید با ارائه حجم بیشتری از عطر مورد علاقه آنها ، آنها را غافلگیر کنید، یا میتوانید غلظت های دیگر عطری همچون ادوپرفیوم و ادوتویلت و یا حتی مشتق دیگری از عطر (همانند لوسیون ها و افترشیو وغیره) را به آنها هدیه دهید. همچنین می توانید با ارائه عطر کاملاً جدیدی برای موقعیت های خاص، آخر هفته ها یا مثلاً برای شروع فصل جدید، آنها را غافلگیر کنید.

عطر را با غلظت دیگری عرضه کنید: ادو تویلت یا ادو پرفیوم؟

اگر نام عطر آنها را بدانید ، یافتن هدیه آنها آسان خواهد بود. برای مثال می توانید غلظت ادوتویلت پرفیومی که استفاده می کنند، یا غلظت های دیگر را به آنها هدیه دهید. فقط توجه داشته باشید که وقتی غلظت عطری متفاوتی خریداری می کنید، رایحه کمی متفاوت خواهد بود. هنگام کار با غلظت های دیگر ، عطر ساز می تواند آکورد عطر و روح عطر را با نت های مختلف و متنوع تزئین کند.

رایحه های بین ادو تویلت و ادوپرفیوم می تواند بسیار متفاوت باشد که جای تعجب دارد ، خصوصاً اینکه نام عطر یکی است. در این مورد هیچ قانونی وجود ندارد زیرا برخی از مارک ها فقط میزان الکل و غلظت آن را تغییر می دهند بدون تغییر در ارکستراسیون. در این حالت ، رایحه های بین دو غلظت بسیار نزدیکتر خواهند بود. به طور خلاصه ، پیشنهاد می شود از غلظت مطلوب فرد مطلع شوید زیرا تفاوت های بویایی قابل توجهی بین یک عطر ادکلن و یک عطر از همان عطر وجود دارد.

برای دانستن نام عطری که فرد استفاده می کند، می توانید از یکی از عزیزان وی بخواهید تا اطمینان حاصل کنید.

اگر به اندازه کافی به آنها نزدیک هستید ، می توانید سری به میز آرایش آنها بزنید تا نام رایحه مورد علاقه آنها را پیدا کنید. هشدار کوچک ، با این وجود: کلکسیون هایی از عطرهای متفاوت وجود دارند که کم و بیش فرد به آنها وفادار است. این علاقه مندان بسته به روحیه ، هوا ، شرایط و یا لباسشان هر روز عطر خاصی اسپری می کنند! پس به یکی از مواردی که بیشتر استفاده شده است نگاه کنید.

 

     محصولات دیگر عطری هدیه دهید: جعبه های هدیه و محصولات مشتق شده.

یکی دیگر از ایده های جالب هدیه برای خانم ها ، ارائه کرم بدن یا لوسیون بدن از برند همان عطر است. گاهی اوقات نیز مرطوب کننده مو ، ژل دوش ، روغن حمام یا صابون لوکس وجود دارد.

برای یک مرد ، می توانید مشتقات مانند کرم بعد از اصلاح ، ژل دوش یا صابون را انتخاب کنید. "جعبه های هدیه" که از چندین محصول ساخته شده هدیه ای خوب است.

 

  • زمانی که نام عطر او را نمی دانید

اگر نام عطر شخصی که می خواهید به او هدیه دهید را نمی دانید ، می توانید عطر جدیدی به آنها پیشنهاد دهید و آنها را با انتخابی جسورانه غافلگیر کنید.

بدانید که چگونه سلیقه شخصی خود را کنار بگذارید تا خشنود شوید!

قانون این نیست که سلیقه شخصی خود را هنگام انتخاب یک هدیه ، وقتی عطر است ، به نمایش بگذاریم. هر کس ثبات بویایی خود را دارد. برخی نت های مرکبات تازه را دوست دارند ، برخی دیگر نت های چوبی ، چایپرا ، شرقی یا گل را دوست دارند. آنچه دوست دارید ممکن است لزوماً مورد پسند شخص دیگری نباشد که می خواهید او را خوشحال کنید.

غالباً مشاهده می کنیم که برخی از افراد بدنبال ارائه ی عطری هستند که به خصوص خودشان آن را دوست داشته باشند زیرا خاطرات عزیزان را به آنها یادآوری می کند ، بدون توجه به اینکه آیا عطر مورد نظر برای دوست مورد نظر مناسب است یا خیر.

 

چهار ایده و نکته در مورد نحوه هدیه دادن عطر

چهار راه برای هدیه دادن عطر عالی امکان پذیر است:

  1. ایده آل ترین گزینه ارائه عطر همراه با نمونه است، بنابراین قبل از باز کردن جعبه می توان آن را تست کرد.
  2. شما همچنین می توانید عطر را با معرفی نامه و بدون برچسب قیمت ارائه دهید ، بنابراین شخص می تواند تشخیص دهد آیا آن را می پسندد یا خیر.
  3. در غیر این صورت ، می توانید عطری را که رایحه ی تازه تری مانند ادکلن یا آب شیرین دارد، و مناسب روزهای گرم است، انتخاب کنید. نت ها نسبتاً خنثی هستند و به طور کلی همه را مجذوب خود می کنند. این یک عطر اضافی است که با عطر "شخصی" که فرد معمولاً استفاده می کند رقابت نمی کند.
  4. سرانجام ، اگر می خواهید کمتر ریسک کنید ، می توانید یک عطر خانگی یا حتی یک شمع را انتخاب کنید. پک های شمع گزینه های مناسبی هستند.

مناسبت های ارائه عطر: نوع هدیه.

در طول سال فرصتهای زیادی برای جلب رضایت کسانی که دوستشان دارید وجود دارد! عطرها همیشه انتخاب خوبی برای نشان دادن علاقه شما به خانواده و عزیزانتان خواهند بود.

 

عطری برای روز مادر

اولین جشن های بزرگداشت مادران در یونان باستان و در جریان مراسم رئا ، مادر خدایان برگزار شد. مادران الهه باروری ، زندگی هستند. امروز ، مادران در بهار، فصل تجدید جشن می گیرند. به همین مناسبت ، عطر گزینه ی بسیار مناسبی است. مثل همیشه ، بهتر است سلیقه مادر خود را بدانید اما این امر مانع از ارائه عطر از ثبت بویایی دیگری نمی شود. به عنوان مثال عطرهایی با نت های گل ، در اطراف شکوفه پرتقال ، برای فصل بهار مناسب هستند.

 

عطری برای روز پدر

برای هدیه روز پدر ، دو گزینه پیش رو دارید:

     یا عطر مورد علاقه او را می شناسید ، عطری که او به آن بسیار وفادار است و می توانید نسخه بزرگتری از آن را به او پیشنهاد دهید یا اگر معمولاً از ادو تویلت استفاده می کند ، آن را در یک عطر به او هدیه دهید. محصولات مشتقی نیز برای آقایان وجود دارد: کرم اصلاح ، صابون ، ژل دوش ، دئودورانت. می توانید آنها را در یک جعبه هدیه زیبا قرار دهید.

     یا می دانید که او خیلی به عطر خود وفادار نیست و دوست دارد تغییر کند. در این صورت می توانید از یک فروشنده در فروشگاه مشاوره بگیرید یا از خدمات آنلاین مشتری بخواهید تا عطر و بویی را در ثبت بویایی خود پیدا کنند.

 

عطری برای تولد

برای یافتن بهترین عطر برای هدیه دادن برای روز تولد کسی ، چندین گزینه دارید:

     شما نام عطر امضای آنها را می دانید و رایحه مورد علاقه آنها را به آنها هدیه می دهید.

     شما آنها را با رایحه جدید و تازه ای که می توانند برای موارد خاص ، آخر هفته و تعطیلات استفاده کنند شگفت زده می کنید. اگر بهمراه نمونه باشد بهتر است ، بنابراین اگر دوست ندارند عطر را امتحان کنند می توانید شمعی را انتخاب کنید که یک هدیه مناسب تولد باشد. این یک نماد زیبا با شعله خود است که می تواند به کیک تولد اشاره کند.

نظرات کاربران

نظر بدهید