بارگیری...
در باب بازاریابی رایحه (2)

در باب بازاریابی رایحه (2)

تأثیر تجاری رایحه

در یک فضای رقابتی فزاینده ، مشاغل مجبورند تجربیات مشتریان خود را در فضاهای خرده فروشی و تجاری به دقت مورد توجه قرار دهند. هر تجارتی می داند که ارائه تجربه ای جذاب و رضایت بخش برای مشتری برای افزایش فروش و ایجاد وفاداری به برند ضروری است.

بسیاری از مشاغل با در نظر گرفتن فضای داخلی و حتی صدا ، مبالغ هنگفتی را در ایجاد یک برند تجاری و تجربه سرمایه گذاری می کنند ، اما تعداد کمی از آنها از رایحه به عنوان یک ابزار بازاریابی برای ایجاد تجارب به یادماندنی و چندحسی استفاده کامل می کنند.

بو تأثیر عمیقی بر احساسات و حافظه ما دارد و در صورت استفاده صحیح ، رایحه ها و عطر ها ابزار قدرتمندی برای مشاغل هستند. افزایش شواهد نشان می دهد که تولید رایحه های خاص برای مارکی خاص یا محصولات مارک دار می تواند تأثیر قابل توجهی در رفتار مشتری داشته باشد.

 

تأثیر رایحه روی مشتری را کشف کنید

رایحه معطر (Premium Scenting) برای تعیین تأثیر رایحه بر رفتار مشتریان در دو بخش تجاری ، تحقیق مستقلی را در مورد مصرف کنندگان در پنج کشور انجام داد:

  • فروشگاه های سطح بالا خرده فروشی
  • مهمان نوازی

این مطالعه نشان داد که مصرف کنندگان از آگاهی بالایی از بوی محیط برخوردار هستند و اثرات مثبت بی شماری از بوی خوش برای مشاغل وجود دارد. نتایج نشان داد که 75٪ از پاسخ دهندگان با بوی مطبوع به فروشگاه خرده فروشی کشیده می شوند و 77٪ گفتند که بوی مطبوع تأثیر مثبتی دارد و می خواهند بوی مطبوع ادامه داشته باشد.

 

تأثیر عطر در بخش خرده فروشی

فروشگاه های خرده فروشی با رقابت فزاینده خرید آنلاین روبرو هستند. مارک های تجاری امروزه نیاز دارند تا یک تجربه جامع برند را به صورت آنلاین و آفلاین به مشتریان ارائه دهند. فروشگاه فیزیکی فرصتی برای متحد کردن تجربه نام تجاری در همه کانال ها برای ارائه یک تجربه چند حسی جذاب است. رایحه ، اگر به طرز صحیحی در فروشگاه های خرده فروشی طراحی شود ، می تواند:

  • افزایش تردد
  • افزایش زمان حضور
  • بهبود وفاداری به برند

هرچه حواس بیشتری به روش صحیح درگیر شود، تعامل مشتریان با یک برند بیشتر است. با این حال ، برای ایجاد راه حل سفارش عطر تجاری برای دستیابی به نتایج مطلوب ، به تخصص نیاز است. در گزارش تجربه نهایی خرده فروشی ما بیشتر خواهید دریافت.

 

تأثیر عطر در بخش خوش رویی

بخش خوش رویی نیز بیشتر از هر زمان دیگری با رقابت روبرو است که بیشتر به دلیل تغییر در بازار ناشی از کانال های آنلاین است. سایت های مقایسه ، سایت های رزرو ، بررسی آنلاین مشتری و رشد اجاره ها، رقابت شدیدی را در بخش خوش رویی ایجاد کرده است.

هتل ها کارهای دیگری بیش از تهیه یک تخت شبانه دارند. اکنون بیش از هر زمان دیگری ایجاد تجارب متمایز و احساس گرما و استقبال به محض ورود مهمانان به ساختمان نیاز است.

کلید جذب و حفظ مشتری، بازاریابی چند حسی است، بدین منظور از ترکیبی از طراحی ، نور ، موسیقی و رایحه برای ایجاد یک احساس فوری و طولانی مدت از پیچیدگی و کیفیت میتوان استفاده کرد. استفاده از رایحه به عنوان بخشی از یک تجربه چند حسی ، بازدیدهای مکرر را افزایش می دهد و وابستگی قوی به برند ایجاد می کند:

  • بهبود روحیه مهمانان و ایجاد احساس آرامش، صبوری و شادی در آنها
  • ایجاد ارتباطات مثبت با نام تجاری
  • بررسی های مثبت دلگرم کننده

یک طراح حرفه ای عطر می تواند با استفاده از آخرین فن آوری ، استراتژی رایحه را ایجاد کرده و استقرار دهد تا تجربه مهمانی واقعاً جامعی ایجاد کند.

نظرات کاربران

نظر بدهید