بارگیری...
افزایش فروش از طریق پخش رایحه

افزایش فروش از طریق پخش رایحه

(در باب مزایای رایحه سازمانی 1)

چگونه عطر می تواند فروش را افزایش دهد؟ تمام تجربیات ما به شدت با حس بویایی ما ارتباط دارد. در واقع عصب بویایی ما که بوها را پردازش می کند با سیستم لیمبیک ما که بخشی از مغز است و احساسات و خاطرات را پردازش می کند مرتبط است.

این بدان معنا است که ارتباطات عاطفی، دوست داشتن ها و بیزاری های بویایی ما را تقویت می کند. ارتباط مثبت بین مکان و عطر در نتیجه پیوند عاطفی با موقعیت مکانی، یک تجربه خوشایند ایجاد می کند. این در فروشگاه مهمترین عامل تأثیرگذار در تصمیم گیریهای خرید ما خواهد بود.

با انتشار رایحه مناسب در فروشگاه خرده فروشی ، رستوران یا نمایشگاه خود ، پیوند عاطفی با مشتریان خود ایجاد خواهید کرد که قصد خرید آنها را ترغیب می کند و احتمالاً با توجه به مطالعات موردی و مثالهای زیر، فروش شما افزایش خواهد یافت.

 

حقایق و مطالعات در مورد رایحه هایی که فروش را افزایش می دهند: Novotel با پخش رایحه قهوه در صبح ، فروش صبحانه ، قهوه و شیرینی را افزایش داد.

فروش شامپوهایی که در نزدیکی محلی قرار گرفته اند که رایحه مطبوعی پخش می شود، 36.9٪ افزایش یافته و فروش شامپو در فروشگاه به طور کلی تقریبا 27٪ افزایش یافته است.

یک کلوپ شبانه در لندن دریافت که با پخش عطر نارگیل، نوشیدنی مالیبو بیش از دو برابر افزایش می یابد.

مطالعه انجام شده توسط نایک نشان داد که با استفاده از رایحه 84٪ از مشتریان بیشتر احتمال خرید کفش را دارند و مایل به پرداخت 10-15٪ بیشتر برای همان محصول هستند.

یک پمپ بنزین که بازار کوچکی دارد، با پمپاژ بوی قهوه دریافت خرید نوشیدنی 300 درصد افزایش داشته است.

مطالعه انجام شده توسط دانشگاه ایالتی واشنگتن نشان داد که خریداران هنگامی که توسط رایحه مرکبات مانند پرتقال محاصره می شوند، 20٪ بیشتر هزینه می کنند.

"افزودن رایحه به محیط می تواند قصد خرید را تا 80٪ افزایش دهد." - مطالعه انجام شده توسط نایک

نظرات کاربران

نظر بدهید