بارگیری...
خانه عطر دیمیتر فرگرنس Demeter Fragrance

خانه عطر دیمیتر فرگرنس Demeter Fragrance

خانه عطر دیمیتر فرگرنس Demeter Fragrance عنوان کمپانی نسبتا بزرگی است که با رویکرد ادکلن کردن روایح روزمره فعالیتش را آغاز کرد. این کمپانی تحت عنوان برند خود بیش از 200 عطر مختلف را با رایحه های روزمره همچون بوی بچه، بوی بنزین، بوی خاک و ... تولید و عرضه کرده است.

دیمیتر "Demeter" توسط کریستوفر برزیوس Christopher Brosius، عطرساز سابق برند آرایشی کیلز، در سال 1993 به عنوان پروژه ای برای "بطری کردن" رایحه های روزمره به ادکلن های شخصی و قابل استفاده تأسیس شد. در سال 1996 اولین سه ادکلن تولید شده Dirt  (خاک)، Grass (سبزه) و Tomato (گوجه فرنگی) به فروشگاه های بزرگ نیویورک انتقال یافتند. این سه رایحه فروش خوبی داشته و منجر به معرفی عطرهای دیگری از این برند مانندGin & Tonic (آبجو مقوی)، Baby Powder (پودر بچه) و بازی play-doh شدند.

شعار دیمیتر فرگرنس در ایجاد عطر این است که «خاطرات را زنده کند و به مرور زمان خاطره بسازد».  دیمتر فرگرنس به دنبال یک رویکرد نوآورانه، عطرهایی از‌ ترکیبات طبیعی و نت های تصویرساز ایجاد می کند. هدف آن این است که هر روز لبخند را بر لب های مخاطبانش بنشاند، نت های قابل تشخیص فقط وقتی برای شما معنی دار هستند که قبلا به مشام شما رسیده باشند. به بیان ساده این عطرها هستند که خاطرات را برمی انگیزند.

عطرهای دیمتر فرگرنس دارای هرم کلاسیک نت های بالا، میانه و پایه نیستند، بلکه همه با‌ ترکیب خطی ایجاد می شوند و با گذشت زمان تغییر نمی کنند. تمام محصولات آنها به غیر از صابون که در ایتالیا تولید می گردد، مابقی در آمریکا ساخته می شود. 

خانه عطر Demeter fragrance در سال 2002 به بازاریابی آزاد فروخته و مارک کرامز مدیر آن معرفی شد. در سال 2007، دیمیتر فرگرنس Demeter Fragrance مجموعه Jelly Belly Collection، مداد رنگی، صابون خالص و مخلوط زرده تخم مرغ و شیر  را معرفی کرد.

دیمتر Demeter Fragrance در سال 2015 و در انگلستان به عنوان خانه عطر راه اندازی شد زیرا نام "Demeter" که به الهه یونان باستان اشاره دارد، در آن زمان توسط شرکت دیگری استفاده می شد. در همان سال، خانه عطر دیمتر رایحه کوه (Mountain Air) را که رایحه ای از هوای آلاسکا است تولید کرد. کلینت ایستوود بازیگر و کیت ماس سوپرمدل هر دو اعلام کردند که رایحه خاک دیمیتر را استفاده کرده اند، و همچنین درو بریمور تهیه کننده و بازیگر هالیوود رایحه ی دیگری از دیمیتر را مصرف کرده است.

محصولات Demeter در سال 2016 در حدود 35 کشور مختلف در سراسر جهان به فروش می رسید. در انگلستان بیش از 100 عطر در وب سایت The Library of Fragrance در دسترس است و پرفروش ترین های این برند را می توان در بیش از 1000 فروشگاه در سراسر انگلستان یافت.

عطرهای دمیتر با غلظت ادکلن هستند (2-4٪ روغن عطر درون حامل الکل)، در مقایسه با قالب های رایحه ای که معمولاً دیده می شوند، مانند "eau de toilette" یا "eau de parfum" که اسانس عطر بیشتری دارند احتمالا روی پوست فرد استفاده کننده مدت کمتری دوام داشته باشد.

از برند دمیتر برخی از رایحه های معروف تر عبارتند از: Angel Food ، Baby Powder ، Carrot ، Cosmopolitan Cocktail ، Leather ، Paperback ، Play-Doh Riding crop ، Sushi ، Pipe Tobacco ، Turpentine ، Snow. نت های عطرهای گل دیمتر فرگرنس از اسانس گل ها تهیه شده است. اما برای تولید رایحه هایی که شبیه بوی کیک، جین و تونیک، سواحل هاوایی یا کیک انجل هستند از تکنولوژی به نام هداسپیس استفاده می کنند. آنها هوای اطراف منبع بو یا خود بو را آنالیز می کنند و مولکول های معطر را از هم جدا می کنند. گفته می شود که مغز انسان  می‌ تواند تنها 130 مولکول معطر را از هم متمایز کند. با جداسازی مولکول های معطر، آنها اجزای طبیعی مختلف را تا زمان پیدا کردن نت یکسان با هم‌ ترکیب می کنند.

نظرات کاربران

نظر بدهید