بارگیری...
تبلیغات برای عطر یا عطر برای تبلیغات

تبلیغات برای عطر یا عطر برای تبلیغات

عطرها به روش های متنوع تبلیغ میشوند، از تصاویر و کلیپ های افراد مشهور در شبکه ها و بیلبوردها گرفته تا تصاویر تبلیغاتی که در گوشه و کنار مجلات و روزنامه و هفته نامه ها مشاهده میشوند. شیشه های بزرگ و کوچک برندهای گوناگون در لوکیشن های متفاوت که با هدف تبلیغ خوشبویی به نمایش درمی آیند. در این تصاویر پر زرق و برق از افراد با ظاهر زیبا و آراسته و گاها از محبوبیت برخی از آنها برای خودنمایی عطرها استفاده می شود. عطرها همپای لباس های شیک و آرایش های امروزی مورد استفاده قرار می گیرند و با برچسب های لاکچری شدن، مدرن بودن و بافرهنگ به نظر رسیدن، باعث اعتماد به نفس و شادی و جذابیت می شوند. و در نهایت با نوازش شامه ها احساس سرزندگی و سرخوشی را به افراد و همچنین اطرافیان آنها می دهد.

عطرها در گروه لوازم آرایشی و بهداشتی قرار می گیرند، هرچند متاسفانه در گذشته در مقایسه با لوازم آرایشی اصلا مورد توجه نبودند، و بیشتر افرادی از عطر استفاده می کردند که یا به جایگاه عطر واقف بودند و یا به دلیل سر و کار داشتن با محصولات آرایشی آشنایی مختصری با عطر داشتند. ولی خوشبختانه امروزه عطر همچون محصولات پوست و مو مورد توجه قرار گرفته و جایگاه خود را پیدا کرده است. این کالای لوکس که به صورت مصرف روزانه افراد و هم تراز با دیگر لوازم آرایش درآمده همچنان از انواع روش های تبلیغاتی استفاده کرده و روایح جدیدتری را به بازار عرضه می کند.

عطرها برای آراستگی و در کنار آراستگی استفاده می شوند. آنها علاوه بر تاثیرات خوشایند روانی کاربردهای دیگری نیز دارند. عطرها با شیشه های لوکس خود دکوری های جذاب میزهای آرایش شده و با رایحه های دلنشینشان خاطرات خوبی را یادآور می شوند. و حال فرصت آن است که از این ظرفیت بینظیر در راستای اهداف تبلیغاتی استفاده شود. گروه رایحه طلایی به عنوان یکی از پیشگامان تبلیغات بر پایه ی عطر، طراحی رایحه سازمانی و تولید ادکلن های تبلیغاتی و عطرهای اختصاصی مفتخر است که این خدمات را به صورت تخصصی ارائه نماید. در این راستا رایحه های سازمانی و تبلیغاتی، برای بازیابی خاطرات مربوط به برند مورد نظر انتخاب شده و از شیشه ی عطرها برای رونمایی لوگو استفاده می شود. این پکیج هیجان انگیز از رایحه سازمانی به همراه شیشه ای که لوگو روی آن خودنمایی می کند، بازتاب نام و نشان برند مورد نظر خواهد بود. از این طریق با ارائه محصولی لوکس و کاربردی، با ارزش گذاری آراستگی قابلیت های برند خود را یادآور شوید.

نظرات کاربران

نظر بدهید