بارگیری...
نحوه انتخاب عطر برای هدیه

نحوه انتخاب عطر برای هدیه

انتخاب عطر برای هدیه از آنجایی که تنوع آن بسیار زیاد است میتواند تصمیم دشواری تلقی شود ولی از آنجایی که هدیه ای بسیار حسی و خوشایند است وجود آن را به عنوان هدیه ای لوکس و جذاب نمیتوان انکار کرد. به همین دلیل بسیاری از افراد عطر هدیه را چه به عنوان هدیه گیرنده و چه هدیه دهنده تجربه کرده و البته که در بسیاری موارد خاطرات خوبی ثبت کرده اند. وقتی به کسی عطر هدیه می دهید که آن را مخصوص او انتخاب کردید، علاوه بر اینکه احساس خود را نشان می دهید تلاش خود را برای شناخت سلیقه او خاطر نشان می کنید. عطر هدیه یکی از شخصی ترین و متفکرانه ترین هدیه هایی است که می توانید انتخاب کنید بنابراین همچنان انتخاب آن تا حدی دلهره آور و نیازمند تحقیق است. در اینجا به نکاتی می پردازیم که حتی بصورت آنلاین و بدون هیچ تردیدی نسبت به خرید عطر اقدام کنید تا جایی که به این نتیجه برسید خرید عطر برای هدیه نه تنها دشوار نیست بلکه بسیار سرگرم کننده است.

انتخاب یک عطر جذاب برای هدیه در ساده ترین حالت می تواند از طریق دریافت چندین تستر عطر (تستر کاغذی یا تستر و نمونه های کوچک عطر) صورت بپذیرد، این تسترها را در اختیار هدیه گیرنده قرار دهید و نظر او را جویا شوید تا او خود در انتخاب رایحه کمک کند. در اغلب مواقع گیرنده هدیه هنگامی که عطر هدیه شما را اسپری می کند شگفت زده  می شود.

انتخاب عطر برای هر فردی بهتر است با توجه به نوع عطرهایی باشد که تا آن زمان استفاده کرده است. این دانش به شما درک بهتری از انواع رایحه ها و مارک هایی می دهد که هدیه گیرنده تان دوست دارد. اگر می توانید اطلاعات مربوط به عطرهای او را پنهانی به دست آورید تا به هیچ عنوان دچار خطا نشوید.

عطری که برای هدیه شناسایی کردید را از طریق گوگل مورد بررسی قرار بدهید تا بوی آن و گروه و خانواده ای که متعلق به آن است را بیابید. نیازی به غواصی عمیق در مطالب نیست، همین که خانواده بویی همان عطر را پیدا کنید و نت بندی اجرا شده در آن عطر را جستجو کنید نه تنها انتخاب های دیگری برایتان برجسته می شود بلکه با قاطعیت بیشتری میتوانید درباره هدیه تان تصمیم گیری کنید. برای مثال متوجه شدید گیرنده هدیه تان عطرهایی استفاده می کند که همه گل رز یا یاس دارند، "گل رز" یا "یاسمن" را مورد جستجو قرار دهید تا همه اطلاعات مربوط با بوی آن رایحه را بدست آورید. چه می دانید شاید به محصول دیگری با رایحه گل رز یا یاس جذب شدید مثل شمع معطر و کرم و تصمیم گرفتید از آن هم در جعبه هدیه خود بهره ببرید.

انتخاب عطر برای هدیه علاوه بر انتخاب رایحه یک جنبه دیگر نیز دارد و آن غلظت و چگالی عطری است که شما انتخاب می کنید. در بیشتر موارد افراد به این گزینه اهمیتی نمی دهند اما وجود دارد و توجه به آن می تواند به گیرنده هدیه تان کمک شایانی در خصوص محصولی که نیا داشته است کند. با ذکر این مثال بیشتر متوجه خواهید شد: به این فکر کنید که گیرنده عطر معمولاً چقدر عطر تند استفاده می کند، آیا وقتی یک متری آنها ایستاده اید رایحه آنها را متوجه می شوید، در این حالت آنها احتمالاً رایحه قوی تر دوست دارند، بنابراین عطر را طوری انتخاب کنید که نوع غلیظ تر آن باشد مانند پرفیوم اما اگر هنگامی که آن شخص را در آغوش می گیرید رایحه او را حس می کنید بهتر است شما هم رایحه ضعیف تر آن عطر را مثلا با غلظت ادوپرفیوم انتخاب کنید.

عطری که برای هدیه انتخاب می کنید برای چگونه شخصیتی است، توصیف شخصی که برایش عطر هدیه می خرید را در نظر بگیرید، چنانچه روحیه شادی دارند بهتر است عطرهای مرکباتی را بازنگری داشته باشید. اگر شخصیتی تیره و مرموز دارند شاید بهتر باشد عطرهای ارتی/زمینی/خاکی را بتوان مورد بررسی قرار داد. در صورتی که رایحه ای شیرین از آنها متوجه می شوید عطرهای وانیلی را حتما امتحان کنید.

عطر هدیه ی شما حتی می تواند به انتخاب فروشنده عطر صورت بگیرد، که به چند دلیل این راهکار بسیار ثمربخش است. فروشگاهی که از آن خرید می کنید چنانچه فعالیت شان فقط عطر باشد احتمال اینکه روی این حرفه تخصص داشته باشند بسیار زیاد است در نتیجه عطری به شما معرفی می کنند که موجب خرید مجدد شما شود و با توجه به شناخت آنها از انواع عطرها عطری همه پسند و پر طرفدار را معرفی می کنند که در نهایت به ذائقه مخاطب شما هم خوش می آید. همچنین این فروشگاه ها تنوع بیشتری از عطرها را معرفی می کنند که چه بسا عطرهای جدید را هم شامل می شود، بنابراین انتخاب شما محدود به چند رایحه یا یک چگالی عطری نمی شود و طیف وسیعی از روایح را با درصد های متفاوت پیش روی شما قرار می دهد.

هدیه منتخب اگر عطر باشد می تواند کاملا غیرمنتظره و رایحه ای متضاد با آنچه درباره گیرنده هدیه خود می دانید انتخاب شود، در این صورت بدون صرف هزینه به او این فرصت را داده اید تا سلیقه ی عطری خود را به چالش بکشد که علاوه بر هیجان انگیز بودن ممکن است به عطر امضای او نیز تبدیل شود. در صورت داشتن چنین دیدگاهی پیشنهاد می شود نمونه های کوچک از چندین عطر متفاوت را به مخاطبتان هدیه دهید تا در صورت نپسندیدن یک رایحه حتما رایحه جایگزین داشته باشید.

نظرات کاربران

نظر بدهید