بارگیری...
تبلیغات و هدایای تبلیغاتی

تبلیغات و هدایای تبلیغاتی

تبلیغات و بازاریابی امروزه چنان توسعه یافته که به یکی از فرایندهای مدیریت بازار تبدیل شده است. تبلیغات نه تنها کالاهای مورد نیاز مردم را به آن ها می شناساند، بلکه کالاهایی که به آن نیاز ندارد را هم طوری معرفی می کند که اکثریت احساس نیاز کرده و به عنوان ضرورت تلقی کنند. با این تفاسیر تبلیغات از آن جنبه که ابزار جدید و کارایی آنها را به نمایش می گذارد برای تماشاکنندگان بسیار کارآمد است و از آن جنبه که کاربرد اندک وسیله ای را بزرگ نشان می دهد برای منفعت تبلیغ کنندگان است.

هدایای تبلیغاتی در زمینه تبلیغات به منظور ارج نهادن مشتریان بسیار مهم است. اما این تقدیر و احترام مشتریان نیز روالی دارد و باید بسیار هوشمندانه باشد تا صرفاً باعث اتلاف هزینه نشود. اما با تصمیمی زیرکانه در انتخاب هدیه تبلیغاتی که مطابق با نیازهای مشتریان باشد نه تنها آنها را به وجد آورده بلکه یکی از نیازهایشان را در روزمره اجرا کرده اید که علاوه بر آن تبلیغ شما و برند شما نیز خواهد بود. به شما تضمین می دهیم که تهیه و تقدیم هدایای تبلیغاتی به طور حتم تاثیر گذاری تبلیغات شما را صد چندان خواهد کرد زیرا هدایای تبلیغاتی یکی از مهمترین عوامل جلب توجه مشتریان است که می تواند بیشترین تاثیر را در بخاطر سپردن محصول یا خدمات شما داشته باشد. بنابراین انتخاب درست نوع هدیه تبلیغاتی، به کار گرفتن خلاقیت در هدیه تبلیغاتی و طراحی آن، و مرتبط بودن آن هدیه با محصول یا خدمات شما از اهمیت بسیاری برخوردار است.

هدایای تبلیغاتی به عنوان تاثیرگذارترین روش تبلیغات، باعث سرازیر شدن مشتریانی می شود که تبلیغات برند شما را جاهای دیگر دیده اند. پرواضح است این هدایای ویژه در افزایش فروش محصولات و خدمات شما نقش بسیار مهمی ایفا کنند، پس در نظر داشته باشید که حتما نام و آدرس خود را روی تبلیغات درج کنید تا مشتریان جدید در پیدا کردن شما دچار مشکل نشوند. علاوه بر این افراد برند شما را روی آن هدیه دیده و در ذهن دارند و چنانچه آن برند را دوباره ببینند به صورت نا خود آگاه نام شما در ذهن مشتری تداعی می گردد و باعث می شود مطمئن تر شما را انتخاب کرده و نسبت به شما احساس بهتری داشته باشد.

هدایای تبلیغاتی به طور گسترده برای قدردانی از مشتریان و یا همکاران بکار می رود. ارائه چنین هدیه ی خلاقانه ای که مخاطب را به هیجان آورد و باعث خوشنودی او شود و نگرشی مثبت نسبت به تبلیغ کننده ایجاد کند می تواند هدف اصلی این نوع تبلیغات باشد. زیرا تحقیقات نشان داده است که معمولا خرید کردن ها تحت تاثیر هیجانات و احساسات مشتریان شکل می گیرد و منطق نقش کوچکی در خرید غالب افراد دارد. پس چنانچه بتوانید توجه افراد را جلب کرده و به علایق و خواسته های او پاسخ دهید، می توانید در مدت کوتاهی روی تصمیم گیری او برای خرید اثر گذاشته تاثیر گذار باشید و او را به مشتری ثابت خود تبدیل کنید. بر اساس تحقیقات دیگری، برندهایی که از هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند در مقایسه با دیگر برندها احتمال اینکه مشتریان عادی شان تبدیل به مشتریان ثابت شوند دو برابر است. بر اساس اصول بازار امروز برندهایی موفق می شوند که بتوانند برای مشتریانشان بیشتر و بهتر ارزش آفرینی کنند. همانطور که سرجیو زیمن می گوید: برندهایی موفق ترند که در توانشان باشد دلایل بیشتری به مشتریان ارائه کنند تا آنها را به خرید وا داشته و به بوجود آورن رابطه ای بلندمدت با برند خود ترغیب کنند. تمامی برندهایی که فلسفه بازاریابی را می دانند، مشتری و نیازش را مدنظر داشته و محور عمل خود قرار می دهند، مجموعه هایی که در تلاش برای به وجود آوردن ارزش و افزایش مداوم آنها برای مخاطبینشان هستند.

نظرات کاربران

نظر بدهید