بارگیری...
مرسدس بنز

مرسدس بنز

مرسدس بنز را که می شنوید چه چیزی در ذهنتان نقش می بندد؟ حتما اتومبیل های لوکس و سریع و با کیفیت را در ذهن مرور می کنید. کاملا درست است. مرسدس بنز که گاهی اوقات با عنوان بنز یاد می شود، یک برند آلمانی در زمینه تولید خودروهای لوکس و تجاری است که به طور رسمی در سال 1926 و در اشتوتگارت آلمان تاسیس شده است هرچند سالها پیش از آن فعالیت های خود را آغاز کرده بود.

مرسدس بنز علاوه بر تولید خودرو، در سال 2012 و با تولید مرسدس بنز مردانه، وارد دنیای عطر شد و برخی از برجسته ترین عطرهای جهان را به ثبت رساند، عطرهایی که با استانداردهای بی عیب و نقص، لوکس و مدرن این برند آلمانی مطابقت داشت. اولین عطر این برند به کمک اولیویه کرسپ طراحی شد اما همکاری این برند با کرسپ در سال‌های بعد با تولید 9 عطر دیگر ادامه یافت. در سال 2013 مرسدس بنز ست زنانه اولین عطر خورد را به نام "مرسدس بنز فور هر" منتشر کرد و در همان سال مرسدس بنز اینتنس و مرسدس بنز کلاب نیز عرضه شد؛ و هر سال با معرفی رایحه های جدید، مجموعه عطر خود را گسترش داد.

مرسدس بنز همچنین علاوه بر رایحه های اصلی اش، مجموعه ای از پنج عطر VIP Club را در سال 2015 معرفی کرد که هر کدام توسط یک عطرساز مشهور طراحی شده بودند. در کل 45 عطر از این برند پرآوازه منتشر شده است که جدیدترین آن مربوط به سال 2023 است. عطرهای مرسدس بنز با همکاری عطرسازان متعددی همچون الیویه کرسپ، دومینیک روپیون، فابریس پلگرین، فلیپ رومانو، میچل آلمراک، آن فلیپو، آنرین بلانک، دومینیک پریزس، دومینیک البرسیلاس و ... طراحی و تولید شده اند.

عطرهای مرسدس بنز از یک اتحاد، نوآوری و دانش متولد شده اند، که به عنوان محصولاتی باکیفیت و متمایز هستند. ترکیبی فریبنده از قدرت، ظرافت، و رمانتیسم دارند. عطرهایی که بر اساس احساسات خالص به جای عملکرد طراحی شده به طوری که به مخاطبش اجازه می دهد رویای مرسدس بنز را تنفس کند! ارائه عطر از مرسدس بنز به معنای به اشتراک گذاشتن ایده مدرنیته و تجمل است. در عطرسازی "بهترین یا هیچ"، هرگز شعاری به این خوبی اجرا نشده است.

نظرات کاربران

نظر بدهید