بارگیری...
بوگاتی

بوگاتی

بوگاتی، تولید کننده ای آلمانی فرانسوی برای خودروهایی با کارایی بالا بود. کمپانی بوگاتی در سال 1909 در شهری آلمانی و توسط طراحی ایتالیایی، اتوره بوگاتی، تأسیس شد. این خودروهای این کمپانی به دلیل زیبایی طراحی و پیروزی های متعدد در مسابقات رالی شناخته می شوند. بوگاتی، برند افسانه ای خودروهای لوکس، اولین عطر مردانه خود را در پایان ژانویه با همکاری طراح فرانسوی Nicolas Triboulot که مسئول ساخت این بطری است، عرضه می کند. اولین عطر بوگاتی برای همراهی با عرضه جدیدترین مدل اتومبیل آن، تولید شد.

بوگاتی در سال 1999 به مناسبت جشن بزرگداشت 100 سالگی اش و همچنین به احترام خالق خود یعنی اتوره بوگاتی عطری به نام Design & Motion Bugatti for men و برای مردان تولید کرد. این عطر شعار لوکس و خبرگی را نشانه گرفته بود. رایحه ای چوبی و ادویه ای را منتشر می کند که گرم و شیرین است و برای فصل های زمستان و پائیز پیشنهاد می شود.

آتوره بوگاتی در سال 1945 از دنیا رفت. یک شرکت ایتالیایی به نام Romano Artioli در سال 1991 نام تجاری بوگاتی را احیا کرد ولی دوام نداشت و پس از 4 سال یعنی در سال 1995 دوباره بسته شد. درنهایت کمپانی قدرتمند فولکس واگن نام تجاری بوگاتی را خریداری کرد و کارخانه واقع در Molshrim را دوباره بازگشایی کرد. اما بخش طراحی و تولید عطر و ادکلن این کمپانی را گروه بوگارت Jacques Bogart Group بر عهده گرفته اند و تا کنون 3 عطر را به صورت رسمی وارد بازار عطر و ادکلن کرده اند همچنین در سال 2013 عطری با نام Infinitblue روانه بازار شد که رایحه شگفت انگیزی دارد. عناصری همچون برگ بنفشه، برگ تنباکو ، برگ چای و ادویه های جذاب و پر حرارت این رایحه (بلو اینفینیت) را ساخته اند.

نظرات کاربران

نظر بدهید