بارگیری...
عطرهای شیرین

عطرهای شیرین

عطرهای شیرین گروه بزرگی از گرایش های لذیذ در عطرسازی هستند. این دسته از عطرها مدتها پیش پدید آمد، اما اوج محبوبیت آنها در دهه2000  بود و از آن زمان جذابیت آنها محو نشده است. عطرهای شیرین برای بسیاری از افراد محبوبیت دارد اما عمدتا بانوان از این گروه استقبال می کنند.

عطرهای شیرین ذاتاً شیرین و احساسی تر هستند و به گونه ای طراحی شده اند که بوی غذا یا دسر داشته باشند، با رایحه های غنی و دلپذیر که می تواند شامل هر چیزی از شکلات گرفته تا وانیل باشد. در میان انواع عطرهای کلاسیک زنانه اگر عطری با نت های حیوانی کمتری مانند مشک همراه باشد، برای دختران نوجوان جذاب تر و مناسب تر است. اما از مزیت های اصلی این شیرین ها این است که هم برای دختران جوان و هم برای خانم های بالغ مناسب هستند.

عطرهای شیرین به طور کلی بر پایه میوه های سبز مانند گلابی یا سیب، میوه های بومی و خاص همچون لیچی، میوه هایی با گوشت زرد مثل آلو یا هلو، میوه های قرمز و ترکیباتی مانند مخلوط شیرین بیان و آمارینا هستند. اغوا کننده و اشتها آور هستند، به طوری که کسی که آنها را می پوشد به دنبال جذب شدن است. آنها همچنین داروهای ضد افسردگی هستند که برای هر کسی که آن را استفاده می کند شادی بسیاری ایجاد می کند.

رایحه های شیرین چندین زیر گروه دارند، نت های اصلی که چنین نقش و نگار شیرینی را ایجاد می کنند عبارتند از لیچی، نارگیل، گل ها، مرکبات و غیره، از جمله نت های معطر وانیلی، شکلاتی، کارامل، عسلی، شکر سوخته، گل ختمی، شربت های مختلف و غیره است، رایحه شیرینی های شرقی همانند شکر، وانیل، عسل، ادویه، گل و غیره می باشد. بسته به ترکیب عطر، غلظت و جنسیت آن، رایحه های شیرین می توانند محصور و اشباع شوند. اما همچنان شیرینی موجود در آنها می تواند ظریف تر، لطیف تر و معتدل تر باشد که به شما امکان می دهد از چنین عطرهایی حتی در دفتر استفاده کنید.

افرادی که عطر شیرین می پسندند خیال پرداز و شوخ طبع هستند. دوست دارند چیزهای جدید را بیابند اما وقتی دوستان واقعی خود را یافتند تا پایان عمر به آنها اعتماد می کنند. راحت و به سادگی از محیط اطراف خود درس می آموزند، به راحتی می توان با آنها حرف زد، و  نسبت به همه چیز دارای احساسی قوی اند، اما زمانی که از دست شخص یا اشخاصی عصبانی می شوند، برایشان مشکل است آنها را ببخشند. آرزو و اهدافشان در زندگی زیاد و جالب است.

نظرات کاربران

نظر بدهید