بارگیری...
عطرهای ملایم

عطرهای ملایم

عطرهای ملایم را می توان از دو جنبه تعریف کرد، جنبه ای که جنس رایحه را هدف قرار می دهد و منظور ذات ملایم عطر است و جنبه ای که غلظت عطر مد نظر است که باعث می شود حس ملایم بودن عطر القا شود. برای مثال عطر با غلظت اکستریت د پرفیوم و پرفیوم رایحه سنگین تری با ماندگاری بسیار بالا به وجود می اورد اما او فرش ِ همان عطر رایحه نسبتا سبک تری با ماندگاری کمتری ایجاد می کند. به هر حال تمرکز و تحقیق در این مطلب روی جنس رایحه و سبک و سنگین بودن خود رایحه با هر غلظتی است.

عطرهای ملایم یا معتدل در طبقه بندی عطرها روایحی هستند که نه گرم تلقی می شوند و نه سرد، عطرهای ملایم شما را در ابری از رایحه سنگین غرق نمی کند و باعث غلبه انرژی مفرط بر فرد نمی شود، بلکه رایحه ای ملایم و آرامش بخش دارد که می تواند شرایط یک خواب راحت را برای شما مهیا کند یا آرامش خوبی را در هنگام مطالعه برای شما به ارمغان بیاورد.

عطرهای ملایم همان روایح سبکی هستند که ترکیباتی همچون برخی گل ها و میوه ها دارند. از انواع ترکیبات سنگین همچون چوب و ادویه در آنها وجود ندارد و نت های آبزی و سبز خیلی خنک در آنها کمتر استشمام می شود. برای استفاده روزمره ایده آل هستند و هر نوع آب و هوایی را پوشش می دهند، چنانچه قصد خرید هدیه برای فردی دارید بهترین گزینه هستند زیرا نمی توانند آزاردهنده باشند.

عطرهای ملایم برای همه فصول مناسبند، معمولا دو جنسیتی طراحی می شوند، حتی با ماندگاری عطرهای گرم قابل مقایسه هستند فقط در برخی موارد همانند روایح خنک عمر کوتاه تری دارند. همه پسندتر هستند و پخش بوی بسیار خوبی دارند.

عطرهای ملایم را افرادی استفاده می کنند که اسرارآمیز هستند، به هیچ وجه خودخواه نیستند، زود و آسان نظرشان جلب می شود، روزشان با توجه به خلقشان می تواند خوب یا بد باشد، و بین دوستان شان محبوب اند. به سادگی مسائل پیش آمده را فراموش می کنند، بیشتر به دنبال شخصی هستند که قابل اعتماد باشد، زود عصبانی می شوند و گاهی اوقات به کوچکترین چیزها هم اعتراض دارند، و اعتماد همه را جلب می کنند.

نظرات کاربران

نظر بدهید