بارگیری...
رایحه چرم

رایحه چرم

رایحه چرم با تصور زمخت و بی احساس بودن چرم، اما عطرهایی آنچنان جذاب را با گروه بویایی خود ثبت کرده است که فقط می توان آن را مرهون آزمون و خطاهای بسیار و تاریخچه ای اصیل دانست. از ریشه های تاریخی تا روندهای معاصر، این دسته از عطرها همچنان علاقه مندان به عطر را در سراسر جهان اغوا می کنند. چه به دنبال ظرافت جاودانه چرم کلاسیک باشید و چه به دنبال نوآوری و خلاقیت های مدرن باشید، عطرهای چرمی این قدرت را دارند که کسانی را که آن ها را می پوشند با هاله ای فریبنده در بر بگیرند.

فراری

فراری

از زمانی که عطر و ادکلن شناخته شده و قسمت ویژه ای از صنعت مد را به خود اختصاص داده، صنایع دیگر نیز وارد این عرصه شدند و شروع به طراحی و تولید عطر و ادکلن کردند تا هرچه پررنگ تر برند خود را در یادها ماندگار کنند. فراری نیز از این قاعده مستثنی نبود و از همان ابتدا که عطرهای برند خود را تولید کرد نشان داد برندی که در حرفه و تخصص خود از بهترین ها است در حوزه های دیگری نیز می تواند همچون بهترین ها عمل کند.

عطرهای شیپر

عطرهای شیپر

شیپر یا چایپر Chypre اولین حضور مدرن خود را در جهان عطر در سال 1917 با راه اندازی Chypre de Coty انجام داد که آفرینش فرانسوا کوتی بود. عطرهای این گروه در نتیجه ی تطبیق مرکبات و چوب پدید می آیند که رایحه ی منحصر به فردی شکل می دهد.