بارگیری...
رایحه چرم

رایحه چرم

رایحه چرم با تصور زمخت و بی احساس بودن چرم، اما عطرهایی آنچنان جذاب را با گروه بویایی خود ثبت کرده است که فقط می توان آن را مرهون آزمون و خطاهای بسیار و تاریخچه ای اصیل دانست. از ریشه های تاریخی تا روندهای معاصر، این دسته از عطرها همچنان علاقه مندان به عطر را در سراسر جهان اغوا می کنند. چه به دنبال ظرافت جاودانه چرم کلاسیک باشید و چه به دنبال نوآوری و خلاقیت های مدرن باشید، عطرهای چرمی این قدرت را دارند که کسانی را که آن ها را می پوشند با هاله ای فریبنده در بر بگیرند.

عطرهای شیپر

عطرهای شیپر

شیپر یا چایپر Chypre اولین حضور مدرن خود را در جهان عطر در سال 1917 با راه اندازی Chypre de Coty انجام داد که آفرینش فرانسوا کوتی بود. عطرهای این گروه در نتیجه ی تطبیق مرکبات و چوب پدید می آیند که رایحه ی منحصر به فردی شکل می دهد.

رایحه گل

رایحه گل

گل گنجینه ای صمیمی از ترکیبات معطر در قلب خود نهفته دارد. این ترکیبات که در غدد روغنی ریز موجود در قسمت‌های مختلف گل مانند گلبرگ‌ها، ساقه‌ها و برگ‌ها توزیع شده‌اند، زمانی که گرما و نور ملایم خورشید این شکوفه‌ها را نوازش می‌کند آزاد می‌شوند.

رایحه چوب

رایحه چوب

خانواده چوبی یکی از چندین گروه های بویایی است که در صنعت عطرسازی استفاده می شود. اسانس ها و روایح این گروه بسیار عمیق و متمرکز در نت بندی بسیاری از عطرها بکار رفته و در ساختار اصولی عطرها نقش مهمی دارند.