بارگیری...
  • ادکلن های تبلیغاتی
  • رایحه طلایی
    رایحه طلایی

    انواع عطر و ادکلن تبلیغاتی


آیا دوست دارید عطری داشته باشید که نام و عکس خودتان (یا نزدیکان تان) روی شیشه و جعبه اش چاپ شده باشد؟

آیا دوست دارید ادکلنی را با برند شخصی یا سازمانی خودتان به دیگران هدیه دهید؟

یا اینکه در عرصه تجارت برند عطر خودتان را در رایحه های مختلف و بسته بندی های جذاب به فروش برسانید... 

 

تخصص ما در «رایحه طلایی» تولید عطر و ادکلن اختصاصی شما است !

پر بازدید ترین محصولات

رایحه طلایی

رایحه طلایی


فروش انواع عطر و ادکلن در بهترین کیفیت ها و قیمت مناسب
عطر هدیه : چاپ متن اختصاصی به درخواست شما روی شیشه و جعبه جهت هدیه دادن عطر به عزیزانتان
عطر و ادکلن تبلیغاتی : ساخت عطر و ادکلن با رایحه درخواستی شما و همچنین چاپ لوگو و تبلیغات شرکت شما. یک هدیه تبلیغاتی لوکس و متفاوت جهت تکریم مشتریان تان
فروش انواع خوشبوکننده های محیطی و اجرای رایحه سازمانی
و...
رایحه طلایی پیشرو در ارائه محصولات نوین در صنعت عطر

ادامه ...

مقالات

قدرت رایحه در بازاریابی حسی

قدرت رایحه در بازاریابی حسی

یکی از استراتژی ها بازاریابی حسی است. این نوع بازاریابی با توجه به حواس پنجگانه انجام می شود. یعنی با استفاده از علم روانشناسی و با توجه به حواس پنجگانه ی انسان تبلیغ و بازاریابی کنیم. برای داشتن یک بازاریابی حسی موفق می‌توانیم از انواع این حس‌ها و هوش مصنوعی کمک بگیریم.

یکشنبه 28 دی 1399 /6
تاثیر حواس پنج گانه در تبلیغات و هدایای تبلیغاتی

تاثیر حواس پنج گانه در تبلیغات و هدایای تبلیغاتی

ما روزانه در طول زندگی و به صورت مداوم دچار بمبارانهای پیام هستیم و توسط محرک های محیطی مورد حمله قرار می گیریم نه فقط پیامها و محرک های تبلیغاتی بلکه انواع پیامهای ریز و درشت و مربوط و غیرمربوط که در محیط پیرامون در گشت و گذار هستند. اثر پذیری ما از انواع اتفاقات و پیام های روزانه که مرتبا ما را مورد حمله قرار می دهند رخ می دهد. ما از طریق حواس پنجگانه محرک ها را دریافت می کنیم و پس از ورود محرک ها و پیام های آشکار و پنهان که از همه طریق در 24 ساعت در معرض آنها هستیم به انتخاب خودمان به بعضی از آنها پاسخ خواهیم داد و بعضی از آنها بعد از عبور از حواس پنجگانه توسط ما انتخاب و پس از آن در حافظه ما سازماندهی و تفسیر شده و در نهایت موجب رفتارها، احساسات و پیامدهای ما می شوند.

پنجشنبه 25 دی 1399 /8
قدرت رایحه در تبلیغات

قدرت رایحه در تبلیغات

در محیط های تبلیغاتی اشباع شده، رایحه نوعی ارتباط موثر است که باعث ایجاد پذیرش و یادآوری نام تجاری می شود. رایحه یک مکمل بازاریابی قدرتمند است که قدرت بصری را افزایش می دهد و ثابت شده است که فروش را افزایش می دهد. دانشمندان معتقدند که وقتی یک تصویر را می بینیم ، اگر آن را با بو مرتبط کنیم ، مدت طولانی تری آن را به یاد می آوریم.

سه شنبه 23 دی 1399 /11

جدیدترین های محصولات

بازدید امروز

بازدید هفته

بازدید ماه

بازدید کل