بارگیری...
  • ادکلن های تبلیغاتی
  • رایحه طلایی
    رایحه طلایی

    انواع عطر و ادکلن تبلیغاتی


آیا دوست دارید عطری داشته باشید که نام و عکس خودتان (یا نزدیکان تان) روی شیشه و جعبه اش چاپ شده باشد؟

آیا دوست دارید ادکلنی را با برند شخصی یا سازمانی خودتان به دیگران هدیه دهید؟

یا اینکه در عرصه تجارت برند عطر خودتان را در رایحه های مختلف و بسته بندی های جذاب به فروش برسانید... 

 

تخصص ما در «رایحه طلایی» تولید عطر و ادکلن اختصاصی شما است !

پر بازدید ترین محصولات

رایحه طلایی

رایحه طلایی


فروش انواع عطر و ادکلن در بهترین کیفیت ها و قیمت مناسب
عطر هدیه : چاپ متن اختصاصی به درخواست شما روی شیشه و جعبه جهت هدیه دادن عطر به عزیزانتان
عطر و ادکلن تبلیغاتی : ساخت عطر و ادکلن با رایحه درخواستی شما و همچنین چاپ لوگو و تبلیغات شرکت شما. یک هدیه تبلیغاتی لوکس و متفاوت جهت تکریم مشتریان تان
فروش انواع خوشبوکننده های محیطی و اجرای رایحه سازمانی
و...
رایحه طلایی پیشرو در ارائه محصولات نوین در صنعت عطر

ادامه ...

مقالات

چگونه می توان عطر امضایی برای نام تجاری خود ایجاد کرد

چگونه می توان عطر امضایی برای نام تجاری خود ایجاد کرد

رایحه یا عطر مناسب می تواند در شرایط مناسب کسب و کار قدرتمند باشد. سرمایه گذاری در عطر امضا برای شرکت شما می تواند ارزش سرمایه گذاری اولیه را داشته باشد و برای سالهای آینده بازدهی بالایی از سرمایه شما داشته باشد. در این مقاله برخی نکات در مورد ایجاد عطر امضایی عالی برای اهداف تجاری شما آورده شده است.

شنبه 25 اردیبهشت 1400 /4
ماسک های معطر

ماسک های معطر

این ایده که عطر می تواند به عنوان یک مجرا برای رفاه عمل کند چیز جدیدی نیست ، همانطور که سابقه طولانی آروماتراپی یا اخیراً ظهور "عطرهای کاربردی" نیز آن را اثبات کرده اند. بنابراین جای شگفتی ندارد که بدانیم بالی طیف وسیعی از برچسب های معطر را برای ماسک های صورت راه اندازی کرده است.

دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 /19
در باب بازاریابی رایحه (1)

در باب بازاریابی رایحه (1)

مغز ما کاملاً با رایحه تنظیم شده است. یک فرد بزرگسال می تواند 10 هزار بوی مختلف را تشخیص دهد و بدن ما هر چند هفته یک بار نورونهای رایحه ای تولید می کند تا اطمینان حاصل شود که از توانایی خوبی برخوردار هستند. برخلاف سایر حواس ما ، رایحه به جای پردازش اولیه، بلافاصله از طریق قسمت های مختلف مغز شما پردازش می شود. فیزیولوژی و روانشناسی انسان اهمیت زیادی به حس می دهند و آن را سریع و عمیق به خاطرات مثبت پیوند می دهند تا بتوانیم آن تجربیات را تکرار کنیم - یا از خاطرات منفی جلوگیری کنیم. این فرایندهای بیولوژیکی را با سایر حواس ما مرتبط کنید و خرده فروشان یک دستورالعمل برای توسعه آن تجربه مثبت تجاری دارند.

چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 /126

جدیدترین های محصولات

بازدید امروز

بازدید هفته

بازدید ماه

بازدید کل