بارگیری...
حمید مرآتی کاشانی

حمید مرآتی کاشانی

همانطور که هر چیزی دارای موسس و بنیانگذار یا بنیانگذارانی است، عطر و ادکلن هم از این قاعده مستثنی نیست و افرادی که امروزه در این عرصه دارای شهرت هستند، به عنوان طراحان و موسسان آنها به شمار می آیند. در میان افراد مشهور دنیای عطرسازی چهره های نام آشنای ایرانی هم به چشم می خورند. افرادی مانند بیژن پاکزاد و حمید مرآتی کاشانی.

درمان نابویایی Anosmia

درمان نابویایی Anosmia

از دست دادن بو و چشایی ، به عنوان یکی از علائم قابل توجه عفونت ویروس کرونا ، تحت پوشش گسترده مطبوعات قرار گرفت. با این حال ، تاکنون هیچ کس توضیح نداده است که چگونه بعد از یک بیماری حس بویایی بهبود می یابد. آنها معمولاً می گویند دیر یا زود برمی گردد و ابزارهایی وجود دارد که به شما امکان می دهد به طور سیستماتیک و موفقیت آمیز در بازیابی حس بویایی خود کار کنید.

معجزه عطر

معجزه عطر

عطرها می توانند روحیه و حالات انسان را تغییر دهند، تمدد اعصاب، افزایش کارایی و هوشیاری، تمرکز فکر، حس نشاط و سرزندگی، کاهش وزن، تربیت حسگرهای بویایی، ارتقای منظر و پندار مصرف‌کننده، افزایش اعتماد به نفس و تحت تاثیر قرار دادن دیگران از معجزات شگفت انگیز کارکرد عطرها است.

افزایش فروش از طریق پخش رایحه

افزایش فروش از طریق پخش رایحه

تمام تجربیات ما به شدت با حس بویایی ما ارتباط دارد. این بدان معنا است که ارتباطات عاطفی، دوست داشتن ها و بیزاری ها بویایی ما را تقویت می کند. با انتشار رایحه مناسب در فروشگاه خرده فروشی ، رستوران یا نمایشگاه خود، پیوند عاطفی با مشتریان خود ایجاد خواهید کرد که قصد خرید آنها را ترغیب می کند.