بارگیری...
تبلیغات برای عطر یا عطر برای تبلیغات

تبلیغات برای عطر یا عطر برای تبلیغات

درحالیکه بازار تبلیغات عطرها و ادکلن ها بسیار داغ است و از روش های گوناگون برای جذب بیشتر مخاطب عطر استفاده می شود، بر آن شدیم با رویکرد تبلیغات به عطر بپردازیم و با توجه به استقبال بینظیری که شاهد آن بودیم دریافتیم عطر تبلیغاتی (تبلیغات برندها بر پایه ی عطر) از دنیای مد پای خود را فراتر گذاشته و قابلیت های تبلیغاتی دارد و چه بسا در زمینه های دیگر نیز بتوان از آن استفاده نمود.

قدرت رایحه در بازاریابی حسی

قدرت رایحه در بازاریابی حسی

بازاریابی حسی یکی از استراتژی های بازاریابی است که با تکیه بر حواس پنجگانه انسان انجام می شود؛ یعنی با استفاده از علم روانشناسی و حواس پنجگانه افراد تبلیغ کنیم. برای داشتن یک بازاریابی حسی موفق می توانیم از انواع این حس ها و هوش مصنوعی کمک بگیریم.

تاثیر حواس پنج گانه در تبلیغات

تاثیر حواس پنج گانه در تبلیغات

تبلیغات با تحت تاثیر قرار دادن انواع حواس انسان یک سری خاطرات از گذشته را تداعی می کند یا امکان تجربه آن محصول و خدمات را با احساس جایگزین (بینایی، شنوایی، چشایی، بویایی، لامسه) فراهم می آورد. در نتیجه مخاطب برای خرید محصول یا استفاده از خدمات جذب شده و ارتباط بیشتری با برند شما می گیرد.

قدرت رایحه در تبلیغات

قدرت رایحه در تبلیغات

تبلیغات برای یک محصول به روش های متفاوتی انجام می شود و از میان همه این روش ها آنچه حضور فیزیکی آنچنانی ندارد ولی تاثیر چشمگیری در فروش و جذب مخاطب دارد رایحه و استفاده از قدرت بویایی افراد است.