بارگیری...
چگونه می توان عطر امضایی برای نام تجاری خود ایجاد کرد

چگونه می توان عطر امضایی برای نام تجاری خود ایجاد کرد

رایحه یا عطر مناسب می تواند در شرایط مناسب کسب و کار قدرتمند باشد. سرمایه گذاری در عطر امضا برای شرکت شما می تواند ارزش سرمایه گذاری اولیه را داشته باشد و برای سالهای آینده بازدهی بالایی از سرمایه شما داشته باشد. در این مقاله برخی نکات در مورد ایجاد عطر امضایی عالی برای اهداف تجاری شما آورده شده است.

ماسک های تنفسی (پزشکی) معطر

ماسک های تنفسی (پزشکی) معطر

ماسک های تنفسی همانطور که امنیت افراد را تامین می کنند محدودیت هایی ایجاد می کنند که گاهی آزاردهنده است اما چنانچه بتوان ماسک ها را معطر کرد می توان این محدودیت را با لذت همراه کرد.

در باب بازاریابی رایحه (1)

در باب بازاریابی رایحه (1)

مغز ما کاملاً با رایحه تنظیم شده است. یک فرد بزرگسال می تواند 10 هزار بوی مختلف را تشخیص دهد و بدن ما هر چند هفته یک بار نورونهای رایحه ای تولید می کند تا اطمینان حاصل شود که از توانایی خوبی برخوردار هستند. برخلاف سایر حواس ما ، رایحه به جای پردازش اولیه، بلافاصله از طریق قسمت های مختلف مغز شما پردازش می شود. فیزیولوژی و روانشناسی انسان اهمیت زیادی به حس می دهند و آن را سریع و عمیق به خاطرات مثبت پیوند می دهند تا بتوانیم آن تجربیات را تکرار کنیم - یا از خاطرات منفی جلوگیری کنیم. این فرایندهای بیولوژیکی را با سایر حواس ما مرتبط کنید و خرده فروشان یک دستورالعمل برای توسعه آن تجربه مثبت تجاری دارند.

بازاریابی رایحه برای برندی خاص

بازاریابی رایحه برای برندی خاص

هدف بازاریابی رایحه یافتن مشتریان بسیار زیاد و خریدارانی خرسند و راضی است که در کنار دیگر ترفندهای بازاریابی به اهداف تجارت شما کمک می کند. پس چنانچه به دنبال افزایش درآمد و ثبت برند خود هستید از ترفند بازاریابی رایحه استفاده کنید.