بارگیری...
افزایش فروش از طریق بازاریابی با رایحه

افزایش فروش از طریق بازاریابی با رایحه

بازاریابی رایحه نوعی بازاریابی است که از تأثیر عاطفی و رایحه های مختلف بر روی مشتری برای ایجاد رفتارهای خرید استفاده می کند. مطالعات نشان داده است که بازاریابی که از قابلیت حس بویایی استفاده می کند بسیار موثرتر از آن بازاریابی است که متکی به محتوای بصری هستند.

افزایش فروش از طریق پخش رایحه

افزایش فروش از طریق پخش رایحه

تمام تجربیات ما به شدت با حس بویایی ما ارتباط دارد. این بدان معنا است که ارتباطات عاطفی، دوست داشتن ها و بیزاری ها بویایی ما را تقویت می کند. با انتشار رایحه مناسب در فروشگاه خرده فروشی ، رستوران یا نمایشگاه خود، پیوند عاطفی با مشتریان خود ایجاد خواهید کرد که قصد خرید آنها را ترغیب می کند.

عطر برای جذب مشتری

عطر برای جذب مشتری

عطرها استفاده می شوند تا فضای بهتری ایجاد کنند فضایی که احساس بهتری به وجود بیاورد احساسی که می تواند منجر به ترغیب افراد برای استفاده از خدمات خاص یا خرید بیشتر محصول خاصی شود.

مجموعه هایی که رایحه سازمانی دارند

مجموعه هایی که رایحه سازمانی دارند

رایحه سازمانی با توجه به کاربرد عطر اختصاصی و استراتژی خوشبوکننده های سازمانی در روزگار کنونی بسیار مرسوم شده اند. بیایید نگاهی به چند مجموعه بین المللی بیندازیم که از کاربردهای رایحه استفاده می کنند و نحوه ادغام رایحه در استراتژی یا هویت آنها را بررسی کنیم.