بارگیری...
برای هدیه عطر انتخاب کنید

برای هدیه عطر انتخاب کنید

انتخاب عطر همانند انتخاب هویت بویایی چه برای خودتان یا شخص دیگری است. تصمیم برای ارائه یک عطر به عنوان هدیه بسیار ظریف است زیرا شما باید سلیقه فرد را بدانید، چه بخواهید رایحه ای که آنها به آن وفادارند به آنها هدیه بدهید چه اینکه چیز جدیدی در نظر داشته باشید؛ در هر صورت ارائه عطر به عنوان هدیه بسیار ایده ال است، اما باید از قبل تحقیق کوچکی انجام دهید تا واقعاً شخص مورد نظر را خشنود کنید.

روانشناسی رنگ در عطر

روانشناسی رنگ در عطر

رنگ نقش زیادی در بازاریابی دارد، همه این براساس چگونگی درک مشتری از رنگ و همچنین اظهاراتی است که مشتری شما می خواهد هنگام خرید محصول شما ارائه دهد.

موارد غیرمعمول معطر

موارد غیرمعمول معطر

حس رایحه یک حس قدرتمند است. این ما را از غذاهای خوشمزه ، عضوی جذاب از جنس مخالف و حتی خطر آگاه می کند. رایحه می تواند خواسته های ما را برقی کنند. این نوآوری های رایحه ، جنبه عجیب و غریب رایحه را به نمایش می گذارد. از USB و لپ تاپ های معطر گرفته تا عطری که به عنوان جواهرات استفاده می کنید ، این محصولات قدرت رایحه را به غیر معمول ترین روش ها نشان می دهند.

در باب بازاریابی رایحه (2)

در باب بازاریابی رایحه (2)

در یک فضای رقابتی فزاینده ، مشاغل مجبورند تجربیات مشتریان خود را در فضاهای خرده فروشی و تجاری به دقت مورد توجه قرار دهند. هر تجارتی می داند که ارائه تجربه ای جذاب و رضایت بخش برای مشتری برای افزایش فروش و ایجاد وفاداری به برند ضروری است.