بارگیری...
×
نحوه انتخاب عطر برای هدیه

نحوه انتخاب عطر برای هدیه

نحوه انتخاب عطر برای هدیه دادن قانون و روش و اصول خاصی ندارد؛ افراد کاملا حسی و از روی محبت و علاقه تصمیم به تهیه عطر هدیه می گیرند و از آنجایی که با نتایج جالبی روبرو می شوند این هدیه را برای افراد متفاوت نیز تکرار می کنند. فقط از آنجا که برخی افراد خرید عطر برای دیگران را دشوار می دانند چندین راهکار را که می تواند کمک کند عنوان کردیم.

انتخاب عطر بدون استشمام کردن

انتخاب عطر بدون استشمام کردن

انتخاب عطر بدون استشمام آن مثل سفارش دادن غذایی جدید بدون تست کردن آن است، نه عجیب است و نه نشدنی. بسیار منطقی و متداول روزانه به تجربیاتمان در هر زمینه ای اضافه می کنیم که اغلب به خاطرات بسیار خوشی تبدیل می شوند. در زمینه انتخاب عطر هم همینطور است، علاوه بر این راهکارهایی وجود دارد که از آن طریق می توانیم رایحه مطابق با سلیقه خود را بیابیم.

رایحه کهربایی

رایحه کهربایی

عطرهای کهربایی به دلیل رایحه عجیب و غریب خود از مواد طبیعی مانند گیاهان، مشک، ادویه جات و چوب صندل شناخته می شوند. آنها رایحه ای غنی ارائه می دهند که در هر گوشه ای از جهان قابل شناسایی است.

رایحه آروماتیک

رایحه آروماتیک

هر عطری رایحه ای دارد، اما همه عطرها معطر نیستند. عطرهای معطر روایح خنک، تمیز و تازه ای هستند که با توجه به ویژگی های نشاط آور و نیروبخششان برای تقویت رایحه های دیگر استفاده می شوند.

رایحه چرم

رایحه چرم

رایحه چرم با تصور زمخت و بی احساس بودن چرم، اما عطرهایی آنچنان جذاب را با گروه بویایی خود ثبت کرده است که فقط می توان آن را مرهون آزمون و خطاهای بسیار و تاریخچه ای اصیل دانست. از ریشه های تاریخی تا روندهای معاصر، این دسته از عطرها همچنان علاقه مندان به عطر را در سراسر جهان اغوا می کنند. چه به دنبال ظرافت جاودانه چرم کلاسیک باشید و چه به دنبال نوآوری و خلاقیت های مدرن باشید، عطرهای چرمی این قدرت را دارند که کسانی را که آن ها را می پوشند با هاله ای فریبنده در بر بگیرند.

عطرهای شیپر

عطرهای شیپر

شیپر یا چایپر Chypre اولین حضور مدرن خود را در جهان عطر در سال 1917 با راه اندازی Chypre de Coty انجام داد که آفرینش فرانسوا کوتی بود. عطرهای این گروه در نتیجه ی تطبیق مرکبات و چوب پدید می آیند که رایحه ی منحصر به فردی شکل می دهد.