بارگیری...
  • ادکلن های تبلیغاتی
  • رایحه طلایی
    رایحه طلایی

    انواع عطر و ادکلن تبلیغاتی


آیا دوست دارید عطری داشته باشید که نام و عکس خودتان (یا نزدیکان تان) روی شیشه و جعبه اش چاپ شده باشد؟

آیا دوست دارید ادکلنی را با برند شخصی یا سازمانی خودتان به دیگران هدیه دهید؟

یا اینکه در عرصه تجارت برند عطر خودتان را در رایحه های مختلف و بسته بندی های جذاب به فروش برسانید... 

 

تخصص ما در «رایحه طلایی» تولید عطر و ادکلن اختصاصی شما است !

پر بازدید ترین محصولات

رایحه طلایی

رایحه طلایی


فروش انواع عطر و ادکلن در بهترین کیفیت ها و قیمت مناسب
عطر هدیه : چاپ متن اختصاصی به درخواست شما روی شیشه و جعبه جهت هدیه دادن عطر به عزیزانتان
عطر و ادکلن تبلیغاتی : ساخت عطر و ادکلن با رایحه درخواستی شما و همچنین چاپ لوگو و تبلیغات شرکت شما. یک هدیه تبلیغاتی لوکس و متفاوت جهت تکریم مشتریان تان
فروش انواع خوشبوکننده های محیطی و اجرای رایحه سازمانی
و...
رایحه طلایی پیشرو در ارائه محصولات نوین در صنعت عطر

ادامه ...

مقالات

ارتباط حس بویایی با چاقی

ارتباط حس بویایی با چاقی

بویایی می تواند روی ذخیره چربی تأثیر بگذارد، این بدان معنا نیست که افراد چاق قادر به بوییدن نیستند، در واقع این کاملاً برعکس واقعیت است. هرچه قدرت بویایی کسی قدرتمندتر باشد (یا بیشتر تحریک شود) ، احتمال اینکه از متابولیسم ضعیف تری رنج برده و حتی چاق باشد نیز بیشتر است. به عبارت ساده تر ، مسیرهای عصبی را کنار بگذاریم - طعم مستقیماً با حس بویایی ارتباط دارد ، و غذا فقط وقتی بوی آن را بتوانید حس کنید طعم بهتری دارد. افرادی که چاق هستند در حقیقت کاهش وزن و کاهش متابولیسم را تجربه می کنند. اگر نمی توانید غذا را احساس کنید ، ازخوردن لذت نمی برید.

شنبه 16 اسفند 1399 /3
Givaudan شرکت ژیوادان

Givaudan شرکت ژیوادان

Givaudan یک شرکت چند ملیتی سوئیسی و تولیدکننده طعم، مواد معطر و مواد آرایشی فعال است. به عنوان یک شرکت عطرسازی در سال 1895 در لیون فرانسه توسط لئون و خاویر گیواودان تاسیس شد ، هرچند قدمت برخی از قسمتهای این شرکت مدرن تا سال 1796 برمی گردد. در سال 1946 ، Givaudan یک مدرسه عطرسازی افتتاح کرد ، که یک سوم عطر سازهای خلاق جهان را آموزش داد.

چهارشنبه 13 اسفند 1399 /7
افزایش فروش از طریق بازاریابی با رایحه

افزایش فروش از طریق بازاریابی با رایحه

بازاریابی رایحه نوعی بازاریابی است که از تأثیر عاطفی و رایحه های مختلف بر روی مشتری برای ایجاد رفتارهای خرید استفاده می کند. مطالعات نشان داده است که بازاریابی که از قابلیت حس بویایی استفاده می کند بسیار موثرتر از آن بازاریابی است که متکی به محتوای بصری هستند.

دوشنبه 11 اسفند 1399 /5

جدیدترین های محصولات

بازدید امروز

بازدید هفته

بازدید ماه

بازدید کل